آدل جوایز «بریتز» را درو کرد

آدل جوایز «بریتز» را درو کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مراسم اعطای جوایز موسیقی بریتز چهارشنبه شب در لندن برگزار شد. آدل که آلبوم ۲۵ را به تازگی به بازار عرضه کرده است، چهار جایزۀ این مراسم را در بخش های

آگهی

مراسم اعطای جوایز موسیقی بریتز چهارشنبه شب در لندن برگزار شد. آدل که آلبوم ۲۵ را به تازگی به بازار عرضه کرده است، چهار جایزۀ این مراسم را در بخش های بهترین آلبوم، بهترین خواننده، بهترین هنرمند زن و موفقیت جهانی از آن خود کرد.

این خوانندۀ ۲۷ سالۀ بریتانیایی در هنگام دریافت این جوایز گفت: «قبلا هم گفته ام و بازهم اینجا تکرار می کنم، برای مدتی خودم را گم کرده بودم و نمی دانستم که دوباره برمی گردم اما به خاطر شما برگشتم، به خاطر شما که خیلی مهربان هستید.»

تیم پیک، فضانورد بریتانیایی که یکی از طرفداران آدل است پیام تبریکی را از ایستگاه فضایی بین المللی برای این خوانندۀ جوان ارسال کرده بود که در این مراسم پخش شد.

آلبوم ۲۵ آدل با نام سلام در پاییز سال ۲۰۱۵ به بازار آمد و بلافاصله با موفقیت جهانی روبرو شد. ترانۀ سلام نیز به عنوان بهترین ترانۀ سال بریتانیا برگزیده شد.

جیمز بِی نیز جایزۀ برتر را در بخش بهترین هنرمند مرد از آن خود کرد.

گروه موسیقی «کلد پلی» نیز با کسب جایزۀ بریتز در بخش بهترین گروه موسیقی بریتانیایی به یک رکورددار این جایزه شد. این نهمین باریست که کلدپلی جایزۀ بریتز را از آن خود می کند.

در این مراسم از دیوید بووی، خوانندۀ شهیر راک که در ماه ژانویۀ گذشته درگذشت نیز تجلیل به عمل آمد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟