امید پلاتینی به بازگشت

امید پلاتینی به بازگشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جلسه رسیدگی به درخواست تجدید نظر میشل پلاتینی، رییس معلق شده یوفا روز دوشنبه در سوییس برگزار شد. اسطوره پیشین فوتبال فرانسه که به حکم کمیته اخلاق

آگهی

جلسه رسیدگی به درخواست تجدید نظر میشل پلاتینی، رییس معلق شده یوفا روز دوشنبه در سوییس برگزار شد.

اسطوره پیشین فوتبال فرانسه که به حکم کمیته اخلاق فیفا همراه سپ بلاتر، رییس فیفا با یک محرومیت هشت ساله روبرو شده است در بدو خروج از این جلسه هشت ساعته، روند حاکم بر آن را مثبت ارزیابی کرد.

میشل پلاتینی گفت: «جلسه واقعا خوبی بود و افراد صادقی آنرا اداره می کردند و من از روند حاکم بر آن خوشحالم. اکنون باید منتظر ماند و دید تفسیر آنها از استماعات جلسه چه خواهد بود. من نمی دانم نتیجه چه خواهد شد ولی از نحوه برگزاری جلسه خوشحالم.»

رییس تعلیق شده یوفا در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد تا قبل از جام ملتهای اروپا که تابستان امسال در فرانسه برگزار می شود، بتواند بر سر کار خود حاضر شود. او تاکید کرد در راستای آماده سازی یورو ۲۰۱۶ کارهای زیادی باید انجام شود و او چندین ماه است اجازه چنین فعالیتی نداشته است.

اگر پلاتینی در مرحله استیناف هم به رای مد نظر خود دست پیدا نکند می تواند پرونده را در دادگاه عالی حکمیت ورزش مطرح کند. هنوز مشخص نیست تصمیم مرحله تجدید نظر چه زمانی صادر و رسانه ای خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴؛ دلارهای نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟

کارت آبی در فوتبال حرفه‌ای؛ جیانی اینفانتینو مخالفت کرد

عربستان رسما از پیشنهاد خود برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ رونمایی کرد