انتقاد محمود عباس از تشویق جوانان به حمله به نیروهای امنیتی اسرائیلی

انتقاد محمود عباس از تشویق جوانان به حمله به نیروهای امنیتی اسرائیلی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری، از تشویق جوانان به حمله به نیروهای امنیتی اسرائیل انتقاد کرد. رئیس

آگهی

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری، از تشویق جوانان به حمله به نیروهای امنیتی اسرائیل انتقاد کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی گفت: «هرکسی که بخواهد با استفاده از انفجار، سلاح یا ایجاد هسته در هر جایی علیه امنیت اقدام کند، دستگیر می شود و مهم نیست که کجا خواهد رفت. تدابیر امنیتی به دستور من اتخاذ شده است.»

انتقاد آقای عباس از گروه های مخالف دولت اسرائیل در اراضی فلسطینی نشین، ساعاتی پس از انتشار خبر کشته شدن دختری ۱۳ ساله مطرح شد که با سلاح سرد به یک نیروی امنیتی در بیرون از شهرک های یهودی نشین حمله کرده بود. حمله دختر نوجوان فلسطینی به یک نیروی امنیتی اسرائیلی، حدود ساعت هشت بامداد روز شنبه صورت گرفت و این نوجوان بلافاصله به ضرب گلوله از پا درآمد. پدر این دختر فلسطینی برای بازجویی بازداشت شده است.

در هفته ای که گذشت نیز دو مورد حمله نوجوانان فلسطینی با سلاح سرد در شهرک های یهودی نشین گزارش شده بود. وزارت کشور اسرائیل روز پنجشنبه تصمیم به ابطال مجوز اقامت دائمی چهار فلسطینی مرتکب «حملات تروریستی» گرفت. این اقدام دولت اسرائیل نخستین واکنش شدید نسبت به موج تازه حمله جوانان فلسطینی به نیروهای امنیتی این کشور است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

معاون فرمانده یگان موشکی حزب الله در حمله‌ اسرائیل به جنوب لبنان کشته شد

حمله هوایی اسرائیل به سوریه ۳۶ کشته بر جا گذاشت

دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل دستور داد تا گذرگاه‌های بیشتری برای کمک به نوار غزه باز کند