تحقیق پلیس سوئد درباره آزار و تجاوز جنسی در جریان جشنواره موسیقی استکهلم

تحقیق پلیس سوئد درباره آزار و تجاوز جنسی در جریان جشنواره موسیقی استکهلم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس سوئد می گوید که موضوع دهها مورد خشونت و آزار جنسی در جریان یک جشنواره موسیقی در تابستان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ استکهلم را مورد بررسی قرار می دهد. پلیس

آگهی

پلیس سوئد می گوید که موضوع دهها مورد خشونت و آزار جنسی در جریان یک جشنواره موسیقی در تابستان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ استکهلم را مورد بررسی قرار می دهد.

پلیس متهم به پنهان کردن ۳۸ مورد آزار جنسی از جمله دو مور تجاوز در جریان برگزاری جشنواره تابستانی موسیقی استکهلم خصوصا در سال ۲۰۱۵ میلادی است.

دان الیاسون رئیس پلیس سوئد می گوید: «اینکه اطلاعات کافی در این باره منتشر نکرده ایم نکته ای بسیار منفی است. باید این موضوع بررسی شود تا مطمئن شویم که دیگر این اتفاق نمی افتد.»

به گفته پلیس سوئد دهها نفردر این ارتباط دستگیر شده اند که بیشتر آنها متقاضیان پناهندگی اند و بخش بزرگی از مظنونین دستگیر شده پناهجویان افغان هستند.

یکی از شهروندان استکهلم می گوید: «من در جشنواره حضور داشتم و با دیگر دخترها لحظات خیلی خوبی داشتیم. در حال رقص بودیم که ناگهان آن پسرها دور ما را گرفتند و شروع به
بالا زدن دامن هایمان و لمس کردن ما کردند. از نگهبانان کمک خواستیم و آنها فرار کردند.»

توجه به این موارد آزار جنسی در سوئد بعد از آن مطرح شد که موارد گسترده ای از آزار جنسی در جشنهای شب سال نو میلادی در کلن آلمان گزارش شد.

یک جوان آلمانی نیز می گوید: «فکر نمی کنم که این اتفاق به این دلیل رخ داده که آن افراد از جای دیگری آماده اند٬ این اتفاق می توانست توسط نروژی ها٬ سوئدی ها یا آلمانی صورت بگیرد. آنها هم وقتی مست هستند همین کار را می کنند. به نظر من واقعا تفاوتی میان مردان وجود ندارد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تظاهرات هواداران و مخالفان «لگیدا» در لایپزیگ

آنگلا مرکل: اروپا در برابر بحران مهاجران ناتوان است

مظنونان به حملات شب سال نو در کلن مهاجر بوده اند