مردان مسلح یک ساختمان دولتی را در آمریکا اشغال کردند

مردان مسلح یک ساختمان دولتی را در آمریکا اشغال کردند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گروهی از افراد مسلح به سلاح گرم در ایالت اورگان آمریکا، یک ساختمان دولتی را اشغال کردند. این افراد به دستور یک قاضی مبنی بر بازگشت یک پدر و پسر به

آگهی

گروهی از افراد مسلح به سلاح گرم در ایالت اورگان آمریکا، یک ساختمان دولتی را اشغال کردند. این افراد به دستور یک قاضی مبنی بر بازگشت یک پدر و پسر به زندان پس از پایان دوره محکومیتشان معترض هستند. قاضی دادگاه حکم کرده است که یک پدر هفتاد و سه ساله و پسر چهل و شش ساله اش که در سال ۲۰۱۲ میلادی به جرم ایجاد حریق حکم زندان گرفته بودند و قرار بود آزاد شوند باید در زندان بمانند چرا که به نظر قاضی حکم اولیه بسیار سبک بود.

معترضان که اغلب آنها مزرعه دار و گله دار هستند می گویند که ایجاد حریق در طبیعت اقدامی برای از بین بردن حشرات مضر و محافظت از مزارع در برابر آتش سوزی غیرقابل کنترل جنگل ها است.

سردسته معترضان می گوید: «هفتاد و سه درصد زمینها در منطقه هارنی در اختیار دولت است. ما نمی توانیم این مساله را تحمل کنیم. مردم نمی توانند بدون زمینهایشان و منابعشان به زندگی ادامه بدهند.»

آنها از دولت به دلیل دخالت در این پرونده خشمگین هستند و می گویند که اگر پلیس تلاش کند که آنها را از ساختمان بیرون کند دست به خشونت خواهند زد.

دوایت هموند و پسرش استیون که پرونده آنها جرقه این اعتراضها را زد گفته اند که با وجود مسائل ایجاد شده بدون ایجاد مشکل خود را به زندان معرفی خواهند کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها