سومین طوفان فرانک در یک ماه و جاری شدن سیل در بریتانیا

سومین طوفان فرانک در یک ماه و جاری شدن سیل در بریتانیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بخش های وسیعی از بریتانیا از جمله اسکاتلند و شمال انگلستان روز چهارشنبه شاهد سومین طوفان موسوم به فرانک در ماه جاری بود. در جریان طوفان دیروز، یک نفر

آگهی

بخش های وسیعی از بریتانیا از جمله اسکاتلند و شمال انگلستان روز چهارشنبه شاهد سومین طوفان موسوم به فرانک در ماه جاری بود. در جریان طوفان دیروز، یک نفر در اسکاتلند هنگام قایق سواری کشته شده است. در برخی نواحی از جمله «دامفریس» رودخانه ها طغیان کرده اند و سیل مناطق مسکونی را در بر گرفته است.

گوردون آندریوس، رییس انجمن صنفی کسب و کار ناحیه نیوتون استیوارت گفت: «این نخستین بار نیست. ما در سال ۲۰۱۲ شاهد سیل بودیم. ما آن زمان آشکارا گفتیم که باید اقداماتی صورت گیرد. مانند همیشه مقامات مشاورانی را به کار گرفتند و وقت خود را به بحث گذراندند. هیچ کاری برای حل مشکل نکردند.»

انتظار می رود با باراش باران در روزهای آینده، چندین سیلاب دیگر شمال انگلستان را تهدید کند. در همین حال، نیروهای امداد در حال تحکیم موانع ضد سیل در این نواحی هستند. روز پنجشنبه جرمی کوربین رهبر حزب کارگر از شهر یورک که به دلیل سیلاب در روزهای گذشته متحمل صدمات زیادی شده دیدن کرده است.

آقای کوربین با انتقاد از سیاستهای موجود گفت: «این سیلابها وحشتناک هستند. باید در ایجاد موانع ضد سیل و مدیریت آبهای رودخانه ای سرمایه گذاری کرد و بودجه وزارت محیط زیست را افزود. پایین آوردن هزینه عمومی راه حل نیست.»

در اواخر ماه دسامبر، سازه ضد سیل که برای مواقع اضطراری بر سر رودخانه «فوس» در شهر یورک تعبیه شده به زیر آب فرو رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد