تشدید اقدامات احتیاطی و امنیتی در آستانه کریسمس در فرانسه

تشدید اقدامات احتیاطی و امنیتی در آستانه کریسمس در فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در آستانه کریسمس و جشنهای سال نوی میلادی، دولت فرانسه اقدامات احتیاطی و امنیتی در شهرها و بویژه در نزدیکی کلیساها را تشدید کرده است. افزایش حضور

آگهی

در آستانه کریسمس و جشنهای سال نوی میلادی، دولت فرانسه اقدامات احتیاطی و امنیتی در شهرها و بویژه در نزدیکی کلیساها را تشدید کرده است. افزایش حضور نیروهای پلیس در سطح شهرها و برقراری گشتهای ویژه در مناطق حساس از اقداماتی است که به دنبال حملات تروریستی ماه گذشته در پاریس به اجرا گذاشته می شود.

برنار کازنوو، وزیر کشور فرانسه در همین باره به خبرنگاران گفت: «شمار نیروهای پلیس فرانسه نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر است. ما ۷۷ هزار مدرسه و هزاران مکان مذهبی و ساختمان دولتی داریم. به همین دلیل، با برقراری گشتهای پلیس و اجرای اقدامات احتیاطی از سوی خود مسئولان مکانهای مذهبی است که می توانیم امنیت را تأمین کنیم. همه اقدامات لازم برای تأمین امنیت انجام خواهد شد.»

پلیس فرانسه به مسئولان مکانهای مذهبی، بویژه کلیساها، سفارش کرده است که در روزهای آینده نظارت بیشتری بر رفت و آمد بازدیدکنندگان داشته باشند. فرانسه حدود ۴۵ هزار کلیسای کاتولیک و چهار هزار کلیسای پروتستان دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند

ایتالیا سه فلسطینی را به اتهام برنامه‌ریزی برای حمله تروریستی بازداشت کرد

زن ایرلندی پس از برنده شدن در مسابقه پرتاب درخت کریسمس۷۶۰ هزار یورو متضرر شد