دل بوسکه: بازیهای پیچیده ای در انتظار اسپانیا است

دل بوسکه: بازیهای پیچیده ای در انتظار اسپانیا است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

قرعه کشی مرحله نهایی جام ملتهای اروپا در پله دو کنگره پاریس برگزار شد. یوفا، کنفدراسیون فوتبال اروپا، از رود گولیت، بازیکن بزرگ هلند و آث میلان و

آگهی

قرعه کشی مرحله نهایی جام ملتهای اروپا در پله دو کنگره پاریس برگزار شد. یوفا، کنفدراسیون فوتبال اروپا، از
رود گولیت، بازیکن بزرگ هلند و آث میلان و بیسنته لیزارازو مدافع تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ به همراه داوید ترزه گه مهاجم یونتوس و تیم ملی فرانسه دعوت کرده بود تا این مراسم را برگزار کنند.

سرمربیان تیمها از جمله بیسنته دلبوسکه، سرمربی تیم قهرمان دوره گذشته، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، روی هاچسون، سرمربی انگلستان به همراه بیست و یک سرمربی دیگر در مراسم قرعه کشی شرکت داشتند.

دلبوسکه که کشورش با جمهوری چک، ترکیه و کرواسی هم گروه شده می گوید: “ ما با جمهوری چک و ترکیه دو تیمی همگروه شده ایم که هلند را در مرحله مقدماتی حذف کردند. تیم دیگر این گروه کرواسی است، کرواتها هم بسیار قوی هستند. کرواسی یکی از بهترین تیمها این جام خواهد بود و آنها بازیکنان مقتدری دارند و صعود ما به مرحله بعد پیچیده خواهد بود.”

یواخیم لو ، سرمربی قهرمان جام جهانی هم گفت: “ اینکه بدانیم در مقابل چه تیمی بازی می کنیم بسیار خوب است. به هرترتیب می توانیم از پیش برنامه ریزی کنیم. به هر حال می دانیم که بخت اصلی صعود در گروه ماهستیم.”

جام ملتهای اروپا تابستان سال ۲۰۱۶ در فرانسه برگزار می شود.

در گروه ای، فرانسه میزبان با رقبای آسانی به جز سوئیس بازی می کند. آلبانی و رومانی این گروه را کامل می کند و آلبانی برای اولین بار به مرحله پایانی جام ملتهای اروپا راه یافته است.

در گروه بی، انگلستان سرگروه با روسیه، ولز و اسلوواکی روبر می شود شانس اصلی صعود در این گروه بطور حتم با انگلستان و روسیه است.

در گروه سی، شاگردان یواخیم لو، در مقابل اوکراین، لهستان و ایرلند شمالی قرار می گیرند. تکیه لهستان در بازی مستقیم با آلمان بطور حم لوواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ خواهد بود. ایرلند شمالی نیز برای اولین بار به این مرحله راه پیدا کرده است. در گروه دی بازیهای زیباتری را در مرحله مقدماتی شاهد خواهیم بود. اسپانیا با جمهوری چک، ترکیه و کرواسی همگروه خواهند بود.

در گروه ای یا گروه مرگ مسابقات بلژیک با ستاره خود هازارد، ایتالیا و شاگردان آنتونیو کونته و سوئد ایبراهیموویچ و سرانجام ایرلند با یکدیگر در مرحله مقدماتی رقابت کند.

و در آخرین گروه پرتغال به عنوان سرگروه با ایسلند، اتریش و مجارستان همگروه خواهد بود. پرتغال کریستیانو رونالدو و ایسلند بخت بیشتری برای صعود به مرحله بعدی را دارند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس