حمله مرگبار به یک باشگاه تفریحی شبانه در قاهره

حمله مرگبار به یک باشگاه تفریحی شبانه در قاهره
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

حمله به یک باشگاه تفریحی شبانه در نزدیکی شهر قاهره جان دست کم شانزده نفر را گرفت. مهاجمان پس از مشاجره با ماموران انتظامی ساختمان که به آنها اجازه

آگهی

حمله به یک باشگاه تفریحی شبانه در نزدیکی شهر قاهره جان دست کم شانزده نفر را گرفت. مهاجمان پس از مشاجره با ماموران انتظامی ساختمان که به آنها اجازه ورود ندادند با کوکتل مولوتف به ساختمان حمله کردند. به نظر می رسد که بسیاری از قربانیان به دلیل این که نتوانستند فرار کنند و در داخل ساختمان محبوس شدند، بر اثر تنفس دود ناشی از آتش سوزی خفه شدند. شماری از آنها هم بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش روزنامه الاهرام مصر، یکی از مهاجمان شناسایی شده است اما مهاجمان دیگر فرار کرده اند.

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار یورونیوز می گوید: «آتش سوزی بزرگی بود. نمی توانستیم کسانی را که وارد و خارج می شدند ببینیم. هرکسی که تلاش می کرد فرار کند صدمه می دید.»

فرد دیگری می گوید: «فکر می کنم که چند نفر از ماموران پلیس با تعدادی از کارکنان باشگاه شبانه و همچنین با مالک آن صحبت کردند. آن چه که شنیدم این بود که به نظر می رسد دلیل حمله مهاجمان این بود که به آنها اجازه داده نشد که وارد شوند.»

در این حمله یازده مرد و پنج زن کشته شدند. این باشگاه شبانه که بخشی از یک رستوران است در طبقه همکف واقع شده است و هیچ مسیر فراری برای موارد اضطراری در آن پیش بینی نشده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشف دیوارنگاره‌های باستانی رنگی در مقبره ۴۳۰۰ ساله در مصر

بلینکن بار دیگر در خاورمیانه؛ وزیر خارجه آمریکا برای آتش‌بس در غزه رایزنی می‌کند

رهبران اروپایی در قاهره؛ توافق‌نامه جامع ۸ میلیارد دلاری در بحبوحه نگرانی‌ها درباره مهاجرت امضا شد