جان کری حملات فلسطینی ها علیه اسرائیلی ها را محکوم کرد

جان کری حملات فلسطینی ها علیه اسرائیلی ها را محکوم کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جان کری، وزیر خارجه آمریکا در سفر به بیت المقدس موج جدید حملات فلسطینی ها با چاقو و خودرو علیه اسرائیلی ها را محکوم کرد و این حملات همچون “حمله

آگهی

جان کری، وزیر خارجه آمریکا در سفر به بیت المقدس موج جدید حملات فلسطینی ها با چاقو و خودرو علیه اسرائیلی ها را محکوم کرد و این حملات همچون “حمله تروریستی” توصیف کرد.
آقای کری ضمن دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خواستار تصمیم گیری دو طرف برای یافتن راه حلی جهت پایان دادن به این خشونتها شد.

وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی گفت: «من به درخواست رئیس جمهوری اوباما اینجا هستم تا ببینیم چگونه می توانیم برای بازگرداندن آرامش و اعتماد مردم راه حلی بیابیم. راه حلی که هنوز نیز به نظر می رسد دستیابی به آن با کمک دو طرف در برخی موارد ممکن باشد.»

از ابتدای ماه اکتبر دستکم ۱۹ اسرائیلی و ۱۸۶ فلسطینی در ناآرامی ها در نوار غزه کشته شده اند. برخی از فلسطینی های کشته شده در خشونت های مرزی در غزه هدف قرار گرفته اند و تعدادی از آنها نیز مهاجمانی بوده اند که توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.

به گزارش ارتش اسرائیل، تنها دقایقی پیش از سخنان آقای کری، یک راننده فلسطینی با حمله به یک ایستگاه بازرسی در شمال کرانه باختری چهار نیروی نظامی اسرائیلی را مجروح کرد و خود راننده نیز با شلیک گلوله کشته شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نتایج نظرسنجی: اسرائيلی‌ها مخالف آتش‌بس هستند؛ «این کشته‌ها بهای قابل قبولی برای امنیت آینده است»

ایهود باراک: اسرائیل تنها چند هفته برای نابودی کامل حماس فرصت دارد

محمود عباس در سازمان ملل: اسرائیل شبیه آلمان نازی‌ است؛ بریتانیا و آمریکا مسئول هستند