جنجال بر سر طرح استارباکس برای لیوانهایش در ایام کریسمس

جنجال بر سر طرح استارباکس برای لیوانهایش در ایام کریسمس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طرح جدید فروشگاه زنجیره ای استارباکس برای لیوانهای نوشیدنی اش، در شبکه های مجازی جنجال برانگیز شده است. این فروشگاه لیوانهایی کاملا قرمز با درپوشی

آگهی

طرح جدید فروشگاه زنجیره ای استارباکس برای لیوانهای نوشیدنی اش، در شبکه های مجازی جنجال برانگیز شده است. این فروشگاه لیوانهایی کاملا قرمز با درپوشی سفید را به مناسبت کریسمس به مشتریان عرضه می کند.

معترضان به این طرح از جمله یک مبلغ مسیحی آمریکایی که آغاز کننده این جنجال بود، می گویند این طرح به اندازه کافی بازگو کننده حال و هوای کریسمس نیست.

با این وجود همه آمریکایی ها با نظر معترضان همراه نیستند.

یاسمین، از مشتریان این فروشگاه می گوید: «من آن را به هر حال دوست دارم. فکر می کنم بعضی ها به اندازه کافی مشکل ندارند، به همین دلیل در مورد چیزی شبیه به این نگرانند. خوب، من دوستش دارم. رنگش قرمز است و به رنگ کریسمس. این رنگ، رنگ کریسمس است. بنابراین مهم نیست که دانه های برف روی آن باشد یا نه.»

برندان، مشتری دیگری می گوید: «من دقیقا برعکس فکر می کنم. به نظرم مردم اعتراض کردند زیرا بیش از حد کریسمسی شده است زیرا رنگش کاملا قرمز است. خیلی تعجب کردم وقتی دیدم برخی می گویند به اندازه کافی کریسمسی نیست.»

و دبی نیز می گوید: «فکر نمی کنم شما به دنبال کریسمس در دور یک لیوان باشید. به نظر من کریسمس از جایی بسیار عمیق تر می آید. علاوه بر این، فکر می کنم آنها کار قشنگی انجام داده اند و همه از آن لذت می برند.»

فروشگاه استارباکس در پاسخ اعلام کرده است که تنها قصد داشته برای کریسمس امسال طرحی ساده را به اجرا بگذارد. طرحی بدون آدم برفی، بدون گوزن شمالی و تنها با استفاده از رنگی شاد که متناسب با حال و هوای کریسمس است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مدیر منطقه‌ای استارباکس که به‌دلیل «سفید پوست» بودن اخراج شد ۲۵ میلیون دلار غرامت دریافت می‌کند

دانشمندان راز سردرد‌های پس از نوشیدن شراب را کشف کردند

آیا نوشیدن الکل باعث می‌شود دیگران در نگاه ما «سکسی‌تر» به نظر برسند؟