برنامه های کمپانی ایزی جت برای جذب مسافران بیشتر

برنامه های کمپانی ایزی جت برای جذب مسافران بیشتر
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کمپانی هواپیمایی ایزی جت در حالی بیستمین سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرد که در حال حاضر حدود ۶۸ میلیون مسافر در سال جا به جا می کند. این میزان از

آگهی

کمپانی هواپیمایی ایزی جت در حالی بیستمین سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرد که در حال حاضر حدود ۶۸ میلیون مسافر در سال جا به جا می کند. این میزان از مسافر در سال ۲۰۰۱ تنها ۱۰ میلیون نفر بوده است.

در این راستا این شرکت بریتانیایی برای جذب مشتریان بیشتر به ویژه مسافرانی که تمایل دارند برای بخش درجه یک هواپیما، «بیزینس کلاس»، بلیط خریداری کنند برنامه های خاصی در نظر گرفته است.

حق تعویض بلیط بدون پرداخت هزینه های مربوط برای مسافران «بیزینس کلاس» و یا در نظر گرفتن حق انتخاب جا برای آنها در برنامه جذب بیشتر مسافر شرکت ایزی جت گنجانده شده است.

کارولین مک کال، مدیرعامل ایزی جت درباره تفاوت این خط هواپیمایی ارزان قیمت با رقبای سنتی می گوید: «موضوعی که در جهت منافع ما است اینست که کمپانی های سنتی کارهای زیادی برای انجام دادن در زمینه های مختلف از جمله تجدیدساختار خود، سندیکاها، دفتر مرکزی و یا مخارج مربوط به تاسیسات دارند. اما ما با این مسائل روبه رو نیستیم. ما اهداف بسیار روشنی داریم. ما پروازهای با مسافت متوسط در اروپا را به عهده داریم و در جهت منافع مسافران تلاش می کنیم. بر روی این اهداف تمرکز داریم امری که موجب شده نسبت به کمپانی های دیگر رقابتی باشیم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده