سوچی و میزبانی رقابتهای فرمول یک

سوچی و میزبانی رقابتهای فرمول یک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سوچی در حالی برای میزبانی مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک آماده می شود که وضعیت اسف بار حاکم بر دهکده المپیک این شهر انتقاد های زیادی را دامن زده است

آگهی

سوچی در حالی برای میزبانی مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک آماده می شود که وضعیت اسف بار حاکم بر دهکده المپیک این شهر انتقاد های زیادی را دامن زده است.

اما ایوان برازنکو، یکی از همکاران افتخاری تیم برگزاری مسابقات نظر دیگری دارد. او می گوید: «همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارد. امروز هم بعد از کمی استراحت از مکانهای اطراف بازدید کردیم. فردا تمرین ها آغاز می شود و کار ما هم شیفتی می شود فعلا وقت استراحت است. تازه از ساحل برگشتیم و همه چیز تمیز و عالی و دوست داشتنی است.»

برگزارکنندگان مسابقات فرمول یک انتظار دارند استقبال عمومی از این رقابتها نسبت به سال گذشته بیشتر باشد. حضور دانیل کویات، راننده روسی رد بول که ماه گذشته در رقابتهای مجارستان به مقام نایب قهرمانی رسید، بر جذابیت مسابقه هفته آینده در سوچی افزوده است.

رقابتهای جایزه بزرگ روسیه سال گذشته به نام لوییس همیلتون ثبت شد که در رقابتهای قهرمانی این فصل هم با نیکو رزبرگ یک اختلاف چهل و هشت امتیازی دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

انتقال فوری سردار آزمون به لیگ آلمان؛ مدیر لورکوزن: از توافق با زنیت بسیار خوشحالیم

لالا کرامارنکو ۱۷ ساله برنده تورنمنت تجربی بین‌المللی ژیمناستیک ریتمیک