برنامه حذف مشاغل ایرفرانس با اعتراض خشن کارکنان همراه شد

برنامه حذف مشاغل ایرفرانس با اعتراض خشن کارکنان همراه شد
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مدیریت شرکت هواپیمایی ایرفرانس روز دوشنبه با تایید برنامه تجدیدساختار این کمپانی از حذف ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از نیروی کار خود بتدریج طی دو سال آینده خبر

آگهی

مدیریت شرکت هواپیمایی ایرفرانس روز دوشنبه با تایید برنامه تجدیدساختار این کمپانی از حذف ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از نیروی کار خود بتدریج طی دو سال آینده خبر داد.

این تصمیم ایرفرانس با واکنش شدید کارکنان این شرکت هواپیمایی همراه شد، تا حدی که آنها به جلسه کمیته مرکزی شرکت حمله کرده و عده ای از مسئولان رده بالا را مورد تعرض فیزیکی قرار دادند. زاویه بروزتا، مدیریت منابع انسانی از جمله کسانی که مورد حمله قرار گرفت و مجبور به فرار از صحنه درگیری شد.

شرکت ایرفرانس بلافاصله و در واکنش به این تعرضات اعلام کرد علیه افراد مهاجم شکایت خواهد کرد.

ایرفرانس در راستای اجرای طرح افزایش بهره وری و توسعه خود در نظر دارد ۳۰۰ خلبان، ۹۰۰ نفر از مهمانداران و خدمه پرواز و هزار و ۷۰۰ نفر از پرسنل اداری خود را از کار برکنار کند. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که مذاکرات بین سندیکاها و مدیریت این شرکت درباره نحوه اجرای این طرح به بن بست رسید.

علاوه بر حذف مشاغل، ایرفرانس تا سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۴ فروند از ۱۰۷ فروند هواپیمای موجود در ناوگان خود را از سرویس خارج خواهد کرد. همچنین از تعداد پروازهای ۲۲ مسیر این شرکت کاسته خواهد شد و در نهایت تا سال ۲۰۱۷، فعالیت پنج خط این کمپانی در هند و جنوب شرق آسیا متوقف خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده