لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلون با تساوی شروع کرد

لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلون با تساوی شروع کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در دومین شب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آ اس رم و بارسلون امتیازها را تقسیم کردند. بارسا در دقیقه ۲۰ روی ضربه سر لوئیس سوارز به گل رسید. اما این

آگهی

در دومین شب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آ اس رم و بارسلون امتیازها را تقسیم کردند. بارسا در دقیقه ۲۰ روی ضربه سر لوئیس سوارز به گل رسید. اما این پایان کار نبود و تنها ۱۱ دقیقه بعد الساندرو فلورنزی با یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند.

لورکوزن نیز با ۴ گل باته را بدرقه کرد.

دینامو زاگرب در خانه دست به کار بزرگی زد و آرسنال را با حساب ۲ بر ۱ مغلوب کرد. الکس چمبرلین در دقیقه ۲۴ گل به خودی زد. در ادامه آرسنال ۱۰ نفر شد. و در نیمه دوم هم فرناندز دا سیلوا گل دوم را زد تا کار برای شاگردان آرسن ونگر تمام شود.

بایرن مونیخ هم ۳ بر صفر المپیاکوس را شکست داد.

آبی پوشان چلسی با چهار گل مهمان خود مکابی تل آویو را در هم کوبیدند. در دقیقه ۱۵ روی یک ضربه ایستگاهی ویلیان برزیلی گل نخست را زد. در ادامه نیز اسکار، دیگو کاستا و سسک فابرگاس دروازه ماکابی را باز کردند.

دیناموکیف و پورتو نیز به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

زنیت هم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد والنسیا گذشت. هالک در دقیقه ۹ دروازه والنسیا میزبان را باز کرد. او در پایان نیمه نخست هم با یک ضربه پای چپ مهار نشدنی گل دوم تیمش را زد. در ادامه یوآ کانسلو و آندره گومز ۲ گل برای میزبان زدند، ولی در نهایت گل اکسل ویتسل سه امتیاز را از آن تیم زنیت کرد.

در این گروه گنت و لیون هم به تساوی رسیدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟