بستگان قربانیان جرمن وینگز غرامت پیشنهادی را ناکافی می دانند

بستگان قربانیان جرمن وینگز غرامت پیشنهادی را ناکافی می دانند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خانواده جانباختگان پرواز جرمن وینگز آلمان که چهارم فروردین ماه در جنوب شرقی فرانسه سقوط کرد، غرامت تعیین شده برای قربانیان را ناکافی می دانند. قرار

آگهی

خانواده جانباختگان پرواز جرمن وینگز آلمان که چهارم فروردین ماه در جنوب شرقی فرانسه سقوط کرد، غرامت تعیین شده برای قربانیان را ناکافی می دانند. قرار است شرکت هواپیمایی لوفت هانزا که مالک جرمن وینگز است، به ازاء هر فرد کشته شده بیست و پنج هزار یورو به خانواده او بپردازد.

کریستف ولنز که وکیل تعدادی از خانواده های قربانیان است می گوید: «با تصمیمات یک جانبه لوفت هانزا و جرمن وینگز ما در این مورد به جایی نمی رسیم. این کار تنها با همکاری خانواده ها و رعایت استانداردهای جهانی امکان پذیر است. سوانح هوایی در کشورهای دیگر هم رخ داده است، مثل هواپیمای کنکورد متعلق به ایر فرانس و هواپیماهای دیگری که تاکنون سقوط کرده اند. می توانید با آنها مقایسه کنید تا ببینید در این مورد نسبت به سایر فجایع هوایی، نابجا عمل شده است.»

یکی دیگر وکلای بستگان قربانیان می گوید که آنها حداقل دویست هزار یورو خسارت به ازاء هر فرد کشته شده مطالبه کرده اند.

از ۱۵۰ نفر مسافر این هواپیما که از بارسلون عازم دوسلدورف بود و کمک خلبان تعمدا باعث سقوط آن شد، ۷۲ نفر آلمانی و ۵۰ نفر اسپانیایی بودند. دو نفر از مسافران نیز ایرانی بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتصاب‌های گسترده در آلمان در پروازها و حرکت قطارها اختلال ایجاد کرد

سرنگونی هواپیمای «حامل اسرای جنگی اوکراین»؛ پوتین: قطعا با پاتریوت آمریکایی سرنگون شد

تصاویر تازه‌ هواپیمای حامل اسرای اوکراین که سقوط کرد؛ پوتین: به عمد یا به اشتباه، اوکراینی‌ها زدند