تور دو فرانس؛ مارتینِ صدرنشین مصدوم شد و کناره گیری کرد

تور دو فرانس؛ مارتینِ صدرنشین مصدوم شد و کناره گیری کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تونی مارتین، صدرنشین تور دو فرانس، به دلیل مصدومیت از ادامه راه بازماند. او در جریان مرحله ششم زمین خورد و استخوان ترقوه اش شکست.

آگهی

تونی مارتین، صدر نشین جدول کلی مسابقات دوچرخه سواری دور فرانسه از ادامه رقابت باز ماند.

در جریان مرحله ششم این مسابقات، مارتین آلمانی که پیراهن زرد پیشتازی را بر تن داشت، در فاصله سه کیلومتری خط پایان با چرخ عقب دوچرخه برایان کوکار فرانسوی برخورد کرد و پس از زمین خوردن مصدوم شد و از ادامه مسابقات باز ماند.

هرچند رکابزن آلمانی مسیر مسابقه را به پایان برد و چهل و سوم شد اما بلافاصله بر روی توییتر خود از شکسته شدن استخوان ترقوه اش گفت و ساعتی بعد خبر انصراف او از مسابقات منتشر شد. وینچنزو نیبالی ایتالیایی، قهرمان سال پیش نیز در تصادف زمین خورد و همچون مارتین در رتبه چهل و سوم ایستاد.

با وقوع تصادف، ازدِنِک اشتیبار از جمهوری چک توانست فاتح مرحله ششم باشد. پس از او پتر ساگان اسلواک دوم شد و مقام سومی به برایان کوکار فرانسوی رسید.

رکابزنان در ششمین مرحله از بیست و دو مرحله تور دو فرانس، مسیر ۱۹۱.۵ کیلومتری میان دو شهر اَبویل و لو آور فرانسه را رکاب زدند.

با خروج مارتین از دور رقابت ها، کریس فروم بریتانیایی صدرنشین جدول کلی تور دو فرانس شد. تیجی ون گاردرن از آمریکا و پِتِر ساگان از اسلواکی هم در رده های بعدی هستند.

مرحله بعدی این مسابقه روز ۱۹ تیر در مسیر ۱۹۰.۵ کیلومتری میان دو شهر لیوارو و فوژِر فرانسه برگزار خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد