یک هفته جستجوی بی حاصل قاتلان فراری در امریکا

یک هفته جستجوی بی حاصل قاتلان فراری در امریکا
Copyright 
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جستجو برای یافتن دو قاتل فراری محکوم به حبس ابد از زندانی در نیویورک هم چنان ادامه دارد. حالا دیگر تعقیب و گریز این دو زندانی و ماجرای پلیسی واقعی که

آگهی

جستجو برای یافتن دو قاتل فراری محکوم به حبس ابد از زندانی در نیویورک هم چنان ادامه دارد. حالا دیگر تعقیب و گریز این دو زندانی و ماجرای پلیسی واقعی که از یک هفته پیش در جریان است، برای مردم عادی نیز بسیار مهم شده است. در حال حاضر تنها فرد دستگیر شده در این پرونده، زنی از کارکنان زندان است که گمان تبانی او با زندانیان فراری می رود و در صورت اثبات جرم، ممکن است به حبس تا هفت سال محکوم شود.

یکی از اهالی ایالت ورمونت آمریکا که پلیس در آنجا مشغول عملیات جستجوست، می گوید: «من آمدم کنار رودخانه کمی تماشا کنم. الان آب رودخانه بالاست. اما اگر چیز مشکوکی دیدم، نمی دانم چکار باید بکنم.»

شهروند دیگری می گوید: «از هفته پیش تا حالا در خانه خودمان زندانی شده ایم. ترس هم دارد، چون این افراد چیزی برای از دست دادن ندارند. آدم در خانه خودش هم می ترسد چون ممکن است یک نفر ناگهان وارد بشود.»

برای هر گونه اطلاعاتی در مورد محل اختفای ریچارد مت و دیوید سوئیت، صد هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است. این محکومان تحت تعقیب برای فرار از زندان فوق امنیتی، در دیوار سوراخ ایجاد کرده و پس از گذشتن از لوله ها و تونل های تأسیساتی زندان، از خیابانی در روستای مجاور آن بیرون آمدند. آنها روی کاغذ یادداشتی که به جا گذاشتند، نوشته بودند: «روز خوبی داشته باشید!»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بیست سال پس از افشای آزار در ابوغریب؛ شکایت زندانیان پیشین در دادگاه بررسی می‌شود

تصاویری از انتقال هواپیمای مافوق صوت کنکورد از مسیر رودخانه در نیویورک

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک