آمریکا؛ جستجو در ایالت ورمونت برای یافتن دو قاتل گریخته از زندان

آمریکا؛ جستجو در ایالت ورمونت برای یافتن دو قاتل گریخته از زندان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جستجو برای یافتن دو قاتل فراری از زندان فوق امنیتی شمال شرق ایالت نیویورک به ایالت ورمونت در همسایگی نیویورک گسترش پیدا کرده است. پلیس نیویورک می

آگهی

جستجو برای یافتن دو قاتل فراری از زندان فوق امنیتی شمال شرق ایالت نیویورک به ایالت ورمونت در همسایگی نیویورک گسترش پیدا کرده است.

پلیس نیویورک می گوید ریچارد مت محکوم به 25 سال زندان و دیوید سوئت محکوم به حبس ابد، احتمالا به کمک یک کارگر زن زندان توانسته وسایل فرار را فراهم کنند. مقامات نیویورک جایزه صد هزار دلاری برای اطلاعاتی درباره مخفیگاه آنها تعیین کرده است.

به گفته مقامات عدم دستگیری این دو زندانی فراری بعد از گذشت پنج روز از فرار آنها، طولانی ترین رکورد فرار از زندان در ایالت نیویورک به حساب می آید.

پیتر شوملین، فرماندار ایالت ورمونت می گوید: «اگر افراد مشکوکی را دیدید، به آنها نزدیک نشوید، تنها با پلیس تماس بگیرید. درها را قفل کنید و هوشیار باشید. باید با تلاش و همکاری با یکدیگر این دو مرد خطرناک را بار دیگر دستگیر کنیم.»

پلیس حدس می زند که خانه های تابستانی روستایی در ورمونت که بسیاری از آنها در این فصل خالی از سکنه هستند، محل مخفی شدن این دو قاتل فراری باشد.
یکی از ساکنان ورمونت می گوید: «خیلی از ساکنان فصل تابستان در حال بازگشت به منطقه هستند اما هنوز خانه های خالی زیادی وجود دارد و احتمال دارد که آنها در این خانه ها مخفی شده باشند.»

تا این لحظه هیچ نشانه ای از حضور این دو زندانی فراری در ورمونت گزارش نشده است، با این حال پلیس این ایالت در آماده باش کامل بسر می برد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استرداد فعال کمونیست محکوم به حبس ابد به ایتالیا پس از ۴۰ سال

نوجوان ۱۴ ساله کاندیدای انتخابات فرمانداری در آمریکا

اعضای کنگره آمریکا به طور فراجناحی به دنبال واکنش سریع به حملات ایران به اسرائیل هستند