اولین گروه از اجساد قربانیان جرمن وینگز به آلمان فرستاده شد

اولین گروه از اجساد قربانیان جرمن وینگز به آلمان فرستاده شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

باقیماندۀ اجساد ۴۴ نفر از قربانیان سانحۀ هوایی جرمن وینگز روز چهارشنبه از مارسی به دوسلدورف منتقل شد. این نخستین گروه از جانباختگان سقوط این هواپیمای

آگهی

باقیماندۀ اجساد ۴۴ نفر از قربانیان سانحۀ هوایی جرمن وینگز روز چهارشنبه از مارسی به دوسلدورف منتقل شد. این نخستین گروه از جانباختگان سقوط این هواپیمای مسافربری در جنوب فرانسه است که با آزمایشات دی ان ای شناسایی شده اند.

انتقال اجساد این قربانیان دو روز بعد از دیدار بریس روبن، مسئول تحقیقات در مورد سقوط این هواپیما و خانواده های قربانیان صورت می گیرد.

پیش از این، خانواده های ۱۶ دانش آموز جان باخته در این سانحه، در نامه ای خطاب به مسئولان خطوط هوایی لوفت هانزا، اعتراض خود را برای طولانی شدن زمان تحویل اجساد قربانیان سقوط این هواپیما اعلام کرده بودند.

بر اساس اعلام دادستانی مارسی، طی دو هفتۀ پیش رو، تمامی اجساد قربانیان به کشورهای خود ارسال خواهند شد.

در سانحۀ سقوط هواپیمای مسافربری جرمن وینگز، ۱۵۰ مسافر و خدمه از جمله آندره آس لوبیتس، کمک خلبان این هواپیما جان باختند. روز بیست وچهارم مارس، کمک خلبان عمدا و با کاهش ارتفاع موجب سقوط این هواپیما در کوههای آلپ شد. در تحقیقات بعدی مشخص شد که آندره آس لوبیتس به بیماری افسردگی دچار بوده و مسئولان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا نیز از این مساله اطلاع داشتند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جشنواره فالاس والنسیا؛ زمانی که عروسک‌ها شهر را پر می‌کنند

اعتراض کشاورزان اسپانیا؛ دولت به برخی از خواسته‌های آنها تن داد

در پی آتش‌سوزی در ۲ ساختمان در شهر والنسیای اسپانیا دست‌کم ۴ نفر جان باختند