استقبال گرم از کونتادور در اسپانیا

استقبال گرم از کونتادور در اسپانیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آلبرتو کونتادور پس از فتح دوباره رقابت های تور دوچرخه سواری ایتالیا موسوم به «جیرو»، در بازگشت به کشورش مورد استقبالی گرم قرار گرفت. کونتادور بدین

آگهی

آلبرتو کونتادور پس از فتح دوباره رقابت های تور دوچرخه سواری ایتالیا موسوم به «جیرو»، در بازگشت به کشورش مورد استقبالی گرم قرار گرفت.

کونتادور بدین ترتیب نیمی از تعهدش را عملی کرد و پیراهن صورتی این مسابقات را به کشورش بازگرداند.

نیمه دیگر و بسیار دشوار تعهد او ماه ژوئیه و در جریان یکی از مهمترین تورنومنت های دوچرخه سواری جهان یعنی «تور دو فرانسه» به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

او در بازگشت به کشورش پس از فتح جیرو ایتالیا گفت: «امسال باید تلاش بسیار زیادی به خرج دهم تا از نظر بدنی و روحی به فرم ایده آل برسم. بین «جیرو» و «تور دو فرانس» حدودا یکماه فاصله است. میدانم که حفظ فرم کنونی برایم بسیارسخت است اما این چالشی است که باید آنرا پشت سر بگذارم.»

او در باره برنامه آینده اش گفت: «ازهم اکنون تمرکز خودم را بر روی تور فرانسه گذاشته ام و تنها در صورت سقوط و یا رویدادی ناخوشایند در آنجا، ممکن است در تور اسپانیا شرکت کنم.»

بدین ترتیب کونتادور در حال حاضر برنامه ای برای شرکت در تور دوچرخه سواری اسپانیا موسوم به «ووئلتا» که ماه سپتامبر آغاز می شود ندارد و باید خود را برای رقابت با حریفانی چون فروم، نیبالی، کوئینتانتا و پینتو که همگی در جیرو حاضر بودند، آماده کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس

دوچرخه‌سوار بریتانیایی رکورد سرعت رکاب‌ زدن در یک ساعت را شکست