توفان در تگزاس، گردباد در مکزیک

توفان در تگزاس، گردباد در مکزیک
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

توفان و بارش شدید باران در ایالت تگزاس آمریکا تاکنون سبب کشته شدن هشت تن شده است. همچنین زیر آب رفتن بسیاری از راههای این ایالت، رانندگی را برای

آگهی

توفان و بارش شدید باران در ایالت تگزاس آمریکا تاکنون سبب کشته شدن هشت تن شده است. همچنین زیر آب رفتن بسیاری از راههای این ایالت، رانندگی را برای بسیاری از افراد در منطقه هیوستون ناممکن کرده است. به گفته فرماندار تگزاس این بزرگترین توفانی است که این ناحیه تاکنون شاهد آن بوده است.

در اثر این سانحه بیش از هزار خانه در تگزاس خسارت دیده و یا به کلی نابود شده است وهزاران تن از ساکنان این ناحیه نیز بی خانمان شده اند.

شهردار هیوستون می گوید: «ویژگی هیوستون رودخانه های کوچکی است که از شهر می گذرند، بسیاری از این رودخانه ها طغیان کرده اند و مناطق اطراف خود را زیر آب فرو برده اند. توجه ما بیشتر معطوف به آن است که افرادی که در خانه ها و یا مناطق آب گرفته گرفتار شده اند، بتوانند نجات پیدا کنند.»

از سوی دیگرتندباد شدیدی صبح دوشنبه شهر «سیوداد آکوانا» در شمال مکزیک را درنوردید که به کشته شدن دست کم سیزده نفر و زخمی شدن تعداد بسیاری انجامید.این تورنادو که مدتی بسیار کوتاه طول کشید، خودروها را واژگون کرده و سقف بسیاری از خانه ها را از جا کنده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند