پزشکی قانونی بالتیمور: ماموران پلیس "بی تفاوتی ظالمانه" داشتند

پزشکی قانونی بالتیمور: ماموران پلیس "بی تفاوتی ظالمانه" داشتند
نگارش از امید لهبی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شماری از اهالی بالتیمور آمریکا روز جمعه با حضور در خیابان ها از تصمیم اخیر دادستان جهت تعقیب قضایی شش پلیس در رابطه با مرگ یک جوان سیاه پوست استقبال

آگهی

شماری از اهالی بالتیمور آمریکا روز جمعه با حضور در خیابان ها از تصمیم اخیر دادستان جهت تعقیب قضایی شش پلیس در رابطه با مرگ یک جوان سیاه پوست استقبال کردند.

این شش افسر که سه نفر از آنها سفید پوست و سه تن دیگر سیاه پوستند به بازداشت بدون دلیل و اعمال خشونت متهم شده اند. راننده خودروی پلیس نیز که یک افسر سیاه پوست است به قتل غیر عمد متهم شده است.

در صورت اثبات اتهامات، راننده خودرو به سی سال و پنج افسر دیگر به حداکثر ده سال زندان محکوم خواهند شد.

ناپدری فردی گری، جوان قربانی می گوید: «ما همه از این اقدام خوشحال شدیم. این اتهام ها گام مهمی برای اجرای عدالت است. ما می خواهیم هر کسی که به شهرمان می آید، شهری که دوستش داریم و در آن زندگی می کنیم، در صلح و آرامش باشد.»

در مقابل پلیس بالتیمور از دستگیری این شش افسر ابراز ناخرسندی کرد.

وکیل اداره پلیس این شهر گفت: «معتقدیم اقدامی که امروز انجام شد بسیار عجولانه بود و ما نگرانی های جدی در رابطه با تعقیب عادلانه افسرانمان داریم.»

به گزارش پزشکی قانونی، این جوان به دلیل شدت جراحت در نخاع و ستون فقرات جان خود را از دست داده است. این گزارش می افزاید که تکان های شدید خودرو از جمله دلایل جراحت در ناحیه ستون فقرات است. قربانی در داخل خودروی پلیس فاقد کمربند ایمنی بود و به دلیل وجود دستبند نمی توانست تعادل خود را حفظ کند.

بر اساس این گزارش افسران پلیس با “بی تفاوتی ظالمانه” از ارایه کمک های پزشکی به قربانی خودداری کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش و سرقت اندام اجساد بازداشت شد

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک