شکست بایرن در شب درخشش بارسا

شکست بایرن در شب درخشش بارسا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در دیداری دیگر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اف ث پورتوی پرتغال میزبان بایرن مونیخ آلمان بود. دیداری که با شگفتی آغاز شد. پورتویی ها در

آگهی

در دیداری دیگر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اف ث پورتوی پرتغال میزبان بایرن مونیخ آلمان بود. دیداری که با شگفتی آغاز شد. پورتویی ها در همان دقیقه چهار از روی نقطه پنالتی و با ضربه ریکاردو کوارزما به گل برتری دست یافتند. خود کوارزما شش دقیقه بعد گل دوم را زد. تیاگو آلکانتارا موفق شد در دقیقه ۲۸ برای بایرن گل بزند و این تیم را به بازی برگرداند اما جکسون مارتینز، بار دیگر در دقیقه ۶۵ برای پرتو گل زد و نتیجه بازی را ۳-۱ به یود پورتو رقم زد.

در بازى دیگر پاری سن ژرمن فرانسه میزبان بارسلونای اسپانیا بود. بارسلونای مهمان در دقیقه ۱۸ با ضربه نیمار توپ را به تور پاریسی ها دوخت. پس از آن، در دقیقه ۶۷، فرار و دریبل های ویران کننده لوییز سوارز به گل دوم تیم اسپانیایی انجامید. خود سوارز در دقیقه ۷۹ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر سرمه ای پوشان پاریس بریزد. گل دقیقه ۸۲ گرگوری واندر ویل هم کمکی به پاری سن ژرمن نکرد. نتیجه نهایی ۳-۱ به سود بارسا.

دیدارهای برگشت این مرحله، هفته آتی برگزار خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟