داستان «خویشاوند جعلی» یکی از قربانیان سانحه جرمن وینگز

داستان «خویشاوند جعلی» یکی از قربانیان سانحه جرمن وینگز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گزارش رسانه های آلمان، یک زن پس از آنکه وانمود کرد که خویشاوند یکی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای جرمن وینگز است موفق شد چند بار به محل سقوط

آگهی

به گزارش رسانه های آلمان، یک زن پس از آنکه وانمود کرد که خویشاوند یکی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای جرمن وینگز است موفق شد چند بار به محل سقوط هواپیما سفر کند.
شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در واکنش به این خبر اعلام کرده است که تحقیقاتی در این مورد صورت خواهد داد و اگر لازم باشد علیه این فرد شکایت خواهد کرد.
ظاهرا این «خویشاوند جعلی» با سه همسفر خود، نه تنها دو بار به محل سقوط هواپیما سفر کرده بلکه در جلسه های مشاوره روان شناسان نیز حضور یافته است.

از دیگر نکاتی که این روزها در رسانه های آلمان مطرح است بحث در مورد چگونگی اعمال نظارت های پزشکی دقیق و پیشگیرانه در مورد وضعیت سلامت خلبانان است.
کمیته پزشکان سازمان حمل و نقل هوایی آلمان، روز پنجشنبه، خواستار افزایش نظارت های پزشکی و اتخاذ تدابیر ویژه در این زمینه شده است. دکتر هانس ورنر تایشمولر، مدیر این کمیته می گوید: «به باور ما باید بر تعداد آزمایش های تخصصی برای خلبانان افزود، به ویژه برای تشخیص نارسایی های کبدی و خونی که ممکن است بر اثر مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی به وجود آمده باشد.»
بحث در مورد وضعیت روحی و روانی خلبانان در آلمان در حالی شدت گرفته است که گفته می شود کمک خلبان هواپیمای شرکت جرمن وینگز به عمد موجبات سقوط هواپیما را که منجر به مرگ تمامی ۱۴۴ سرنشین و ۶ خدمه آن شد، فراهم کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتصاب‌های گسترده در آلمان در پروازها و حرکت قطارها اختلال ایجاد کرد

ظهور و سقوط امپراتوری‌ها ؛ قدیمی‌ترین امپراتوری ثبت شده تاریخ کدام است؟

شاخص آزادی در سطح جهان؛ ایران و افغانستان در سال ۲۰۲۴ چه جایگاهی دارند؟