قهرمانی تیمی ایتالیا و آلمان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان جهان

قهرمانی تیمی ایتالیا و آلمان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان جهان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هشتمین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان جهان با درخشش ورزشکاران زن ایتالیایی در دو ماده سابر و فلوره همراه بود. در یک روز مانده به پایان این

آگهی

هشتمین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان جهان با درخشش ورزشکاران زن ایتالیایی در دو ماده سابر و فلوره همراه بود.

در یک روز مانده به پایان این رقابت ها در تاشکند ازبکستان، سوفیا چارالیای ایتالیایی در ماده سابر رو در روی حریف روس قرار گرفت و در نهایت به لطف پیروزی 45 بر 41 توانست قهرمانی تیمی را برای کشورش در این ماده به ارمغان بیاورد.

در ماده فلوره زنان نیز شمشیر بازان ایتالیایی توانستند در مجموع بر تیم آمریکا که سارا تافل قهرمان جهان در این رشته را در میان خود داشت، برتری یابند. در آخرین دیدار تیمی این ماده اریکا چیاپرسا شمشیر زن ایتالیایی تا یک دقیقه مانده به پایان 36 بر 32 از حریف آمریکایی خود سابرینا ماسیالاس جلو بود اما شمشیر زن آمریکایی با یک عملکرد فوق العاده چهار امتیاز گرفت و نتیجه را 36 بر 36 مساوی کرد. درنهایت این ورزشکار ایتالیایی بود که در وقت اضافه به لطف بازبینی ویدیویی با یک ضربه پیروز این مسابقه شد.

در قسمت مردان قهرمانی تیمی درماده اپه به آلمانی های رسید. در دیدار پایانی مسابقات تیمی این ماده لوکاس بلمان آلمانی با نه امتیاز اختلاف حریف فرانسوی نلسون لوپز پورتیه را شکست داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تساوی رم در شب مصدومیت آزمون و دیبالا و اخراج لوکاکو

سردار آزمون در رم؛ مهاجم لورکوزن شاگرد مورینیو می‌شود

بوفون کفش‌های خود را می‌آویزد؛ اسطوره ایتالیایی جانشین ویالی می‌شود؟