روستاهای منطقه آلپ فرانسه آماده استقبال از خانواده قربانیان سقوط هواپیما

روستاهای منطقه آلپ فرانسه آماده استقبال از خانواده قربانیان سقوط هواپیما
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسوولان محلی روز چهارشنبه در روستای کوچک کوهستانی ورنه در جنوب شرقی فرانسه محلی را برای اسکان خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای شرکت جرمن وینگز

آگهی

مسوولان محلی روز چهارشنبه در روستای کوچک کوهستانی ورنه در جنوب شرقی فرانسه محلی را برای اسکان خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای شرکت جرمن وینگز آماده کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده جمعی از خانواده های قربانیان این حادثه صبح روز پنج شنبه به این منطقه می رسند.

فرانسوا بلیک، شهردار ورنه می گوید: «ما در خدمتشان هستیم. همانطور که گفتم، اگر لازم باشد و اگر آنها بخواهند در روستا اقامت کنند، همه ساکنان اینجا آماده میزبانی از خانواده ها هستند، بخاطر اینکه امکانات اقامت در اینجا محدود است. بنابراین در صورت لزوم در روستا از آنها استقبال می کنیم. ما همه چیز را بدین منظور در محل آماده کرده ایم.»

در شهر «دین له بن» نیز مکان هایی برای اقامت خانواده های قربانیان در نظر گرفته شده است و نیروهایی از آلمان و اسپانیا نیز برای کمک به اقامت این خانواده به این محل آمده اند.

ژوردی سانچز، مدیر خدمات اجتماعی که از بارسلونا به اینجا آمده می گوید: «سازماندهی کارها توسط مقامات فرانسوی خیلی خوب انجام شده است. مترجم های گوناگون به اینجا آمده اند بخاطر اینکه برای ارتباط عاطفی با خانواده های قربانیان، بهتر است با زبان خودشان با آنها صحبت کنیم.»

از این روستای کوچک می توان دورنمای محل سقوط هواپیما را مشاهده کرد. برای ادای احترام به قربانیان این حادثه، پرچم های کشورهای فرانسه، آلمان و اسپانیا همراه با روبان های سیاهی که به آنها گره زده شده، رو به منطقه محل سقوط این هواپیما نصب شده است. .

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتصاب‌های گسترده در آلمان در پروازها و حرکت قطارها اختلال ایجاد کرد

سرنگونی هواپیمای «حامل اسرای جنگی اوکراین»؛ پوتین: قطعا با پاتریوت آمریکایی سرنگون شد

تصاویر تازه‌ هواپیمای حامل اسرای اوکراین که سقوط کرد؛ پوتین: به عمد یا به اشتباه، اوکراینی‌ها زدند