محبوبیت وزیر دارایی جدید یونان در رسانه های اروپایی

محبوبیت وزیر دارایی جدید یونان در رسانه های اروپایی
نگارش از Sharam Akhavan
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از پیروزی تاریخی حزب سیریزا در انتخابات یونان و معرفی کابینه الکسی سیپراس، توجه بسیاری از رسانه های اروپایی به یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی یونان

آگهی

پس از پیروزی تاریخی حزب سیریزا در انتخابات یونان و معرفی کابینه الکسی سیپراس، توجه بسیاری از رسانه های اروپایی به یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی یونان جلب شد. نقش کلیدی او در مذاکرات این کشور با سران اتحادیه اروپا و وام دهندگان بین المللی و همچنین تجربه و اعتبار او در مبحث اقتصاد تنها دلیل علاقه روز افزون رسانه ها به او نیست.

در شبکه های اجتماعی، بسیاری او را با هنرپیشه های سینمایی مقایسه می کنند و از «خوش تیپی» او می نویسند.

روز اولی که او در مراسم تحلیف کابینه در برابر دوربین ها ظاهر شد، یک پیراهن چهارخانه و کت بر تن داشت و در روزهای گذشته نیز در سفر رسمی به بریتانیا و فرانسه، او اغلب، پیراهنی ساده و شلوار جین پوشیده بود.

http://www.theguardian.com/fashion/fashion-blog/2015/feb/02/greek-finance-minister-yanis-varoufakis-on-how-not-to-dress-for-a-meetingدر دیدار با همتای بریتانیایی اش، جورج آزبورن، آقای واروفاکیس یک پیراهن آبی براق و یک کت چرمی به تن داشت، که نحوه لباس پوشیدن رایج سیاستمداران نیست. با این حال به نظر می آید که این روزها، محبوبیت او تنها منحصر به رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیست و سیاستمداران اروپایی نیز با اشتیاق از او دعوت می کنند.

http://www.lejdd.fr/International/Europe/Qui-est-Varoufakis-le-monsieur-Catastrophe-qui-veut-sauver-la-Grece-716224#روزنامه «ژورنال دو دیمانش» فرانسه در مورد وزیر جدید دارایی یونان نوشت که سبک او «راک اند رول» است. او «هیکل یک بازیکن راگبی را دارد با پیراهن های رنگارنگ و سر تراشیده… بیشتر به بروس ویلیس شباهت دارد تا به میشل سَپن، وزیر اقتصاد فرانسه».

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/greece/11384955/The-revolutionary-dress-sense-of-Yanis-Varoufakis.html روزنامه تلگراف از «نحوه لباس پوشیدن انقلابی» واروفاکیس نوشت و استدلال کرد که یک کت و شلوار معمولی شاید کمتر مناسب سبک او باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بنیامین نتانیاهو بچه داری می کند

«دانشگاه‌های خصوصی نمی‌خواهیم»؛ دانشجویان یونان خشمگین از تصمیم پارلمان با پلیس درگیر شدند

اولین بار در یک کشور مسیحی ارتدوکس؛ پارلمان یونان لایحه ازدواج همجنس‌گرایان را به رای می‌گذارد