جستجو برای خدمه کشتی غرق شده در شمال اسکاتلند متوقف شد

جستجو برای خدمه کشتی غرق شده در شمال اسکاتلند متوقف شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

عملیات جستجو برای یافتن هشت خدمه مفقود شده یک کشتی باری در آبهای اسکاتلند متوقف شد. تلاشهای زیادی برای یافتن خدمه کشتی باری «سِمفیورد» که شنبه

آگهی

عملیات جستجو برای یافتن هشت خدمه مفقود شده یک کشتی باری در آبهای اسکاتلند متوقف شد.

تلاشهای زیادی برای یافتن خدمه کشتی باری «سِمفیورد» که شنبه بعدازظهر در ۲۵ کیلومتری شهر «ویک» در شمال اسکاتلند غرق شد، انجام شده است. قایق های امداد و یک هلیکوپتر احتمالا جستجوهای خود را از دوشنبه صبح از سر خواهند گرفت.

آلیسون لِوت، سخنگوی امدادگران دریایی اسکاتلند به خبرنگار یورونیوز گفت: «حدود ۲۰۰ مایل مربع دریایی در اطراف «پنتلند فرث» جستجو شده تا اثری از خدمه مفقود شده یا قایق نجاتشان و یا بقایایی از کشتی را بدست بیاوریم. مشکل اصلی در حال حاضر سرمای بسیار زیاد است. یعنی هر کسی که در آب باشد، به سرعت احساس سرما خواهد کرد.»

یک کشتی مسافری شنبه شب کشتی واژگون شده «سمفیورد» را کشف کرد. هیچگونه سیگنال اضطراری از سوی این کشتی که در قبرس به ثبت رسیده و حدود دو هزار تن سیمان را از دانمارک به لیورپول حمل می کرد، ارسال نشده بود.

یکی از مسافران گفت: «متوجه توده بزرگی در آب شدیم، نزدیکتر شدیم و دیدیم که یک کشتی است که واژگون شده. نزدیک آن شدیم تا ببینیم بازمانده یا بقایایی از کشتی را می بینیم… اما چیزی نبود.»

مسافر دیگری گفت: «هنگامی که این حادثه رخ داد، جستجوها خیلی سریع آغاز شد اما متاسفانه فقط چند قطعه کوچک از کشتی در آب پیدا شد. تاکنون اثری از بازماندگان یافته نشده و این خیلی غم انگیز است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوندی رویای زوج سالمند اسکاتلندی را در روزهای آخر زندگی محقق کرد

کشتی‌سوزی وایکینگ‌ها در شتلند اسکاتلند در جشنواره موسوم به «آپ هلی آ»

پلیس لندن درباره مردی که پس از ۹ سال جسدش در فریزر شراب فروشی کشف شد جایزه تعیین کرد