مجله فوتبال؛ بحران در منچستر یونایتد و گام محکم بایرن مونیخ

مجله فوتبال؛ بحران در منچستر یونایتد و گام محکم بایرن مونیخ
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

هنوز زود است که در مورد بحران در منچستر یونایتد صحبت کنیم اما به نظر می رسد این تیم با هدایت لوئیس فن خال هم موفق ظاهر نمی شود.

منچستر یونایتد که پس از بازنشستگی الکس فرگوسن فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت با به خدمت گرفتن لوئیس فن خال قصد تغییر این روند را داشت اما مرد کهنه کار هلندی هم هنوز نتوانسته نتایج در خوری به دست آورد.

شیاطین سرخ در مسابقه این هفته خود با ساندرلند مساوی کردند و هفته گذشته هم مغلوب سوانسی شد. این نتایج برای هواداران پرشور این تیم غیر قابل تحمل است و چنانچه این نتایج در هفته های دیگر نیز ادامه یابد لوئیس فن خال قطعا کار دشوارتری پیش رو خواهد داشت.

احتمال حضور دی ماریا در منچستر یونایتد

شاید با پیوستن آنخل دی ماریا به منچستر یونایتد اوضاع این تیم بهتر شود. در همین حال، لیورپول ماریو بالوتلی را به خدمت گرفته است.

زندگی حرفه ای ماریو بالوتلی، پسر بد اخلاق فوتبال ایتالیا بار دیگر دستخوش یک تغییر شد. قرار است بالوتلی به تیم لیورپول انگلستان بپیوندد. هرچند که هنوز قراردادی میان دو طرف به امضا نرسیده اما بالوتلی از تیم آ ث میلان خداحافظی کرده و گزارش ها حاکی است که بالوتلی قطعا در لیور پول بازی خواهد کرد.

در همین حال گفته می شود که دو تیم منچستر یونایتد و رئال مادرید برای انتقال آنخل دی ماریا به منچستر یونایتد به توافق نزدیک شده اند.
به گزارش نشریات بریتانیایی به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی بیش از ۸۲ میلیون یورویی که چلسی برای فرناندو تورس پرداخته، هزینه در بر خواهد داشت.

این در حالی است که رئال برای به خدمت گرفتن دی ماریا در حدود یک سوم این مبلغ را به بنفیکا پرداخت کرده بود.

پیروزی بایرن مونیخ

فصل جدید بوندس لیگا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ آغاز شد.

در این مسابقه بایرن مونیخ دو بر یک ولفسبورگ را شکست داد. زننده گل اول بایرن در این مسابقه توماس مولر بود که در دقیقه ۳۷ دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۴۷ هم آرین روبن بر روی پاس لواندوفسکی با یک ضربه پای چپ دروازه ولفسبورگ را برای بار دوم فرو ریخت تا بایرن گام اول را در رقابت های این فصل محکم بردارد.

شکست آژاکس آمستردام

در هفته سوم لیگ فوتبال هلند، پی اس وی آیندهوون با شکست آژاکس حرکت این تیم را متوقف کرد. آخرین باخت آژاکس در نوامبر سال گذشته رقم خورده بود.

در این مسابقه آیندهوون با نتیجه سه بر یک آژاکس را مغلوب کرد و زننده تک گل آژاکس انور القاضی بود.

در دقیقه ۵۲ این مسابقه لوسیانو نارسینگ مدافع آیندهوون توپی را برای ممفیس دپای ارسال کرد و او هم با یک ضربه دقیق بازی را برای آیندهوون به تساوی کشید.

در دقیقه ۶۳ هم دو یونگ پاسی را برای نارسینگ ارسال کرد و او هم گل دوم آیندهوون را وارد دروازه آژاکس کرد.

پیش بینی مسابقات هفته آینده

آگهی

حال به زمان پیش بینی نتایج مهمترین مسابقات هفته آینده می رسیم. شما هم می توانید پیش بینی های خود را در صفحه فیس بوک یورونیوز با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر خبرنگاران ورزشی یورونیوز برد دو بر یک رم در برابر فیورنتینا را پیش بینی کرده اند. در این پیش بینی بایرن سه بر یک شالکه را شکست خواهد دارد و بنفیکا با نتیجه سه بر دو اسپورتینگ را مغلوب خواهد کرد.

این هفته در بخش لحظه هایی با فوتبال، ستاره های فوتبال را می بینیم که در چالش سطل آب و یخ شرکت کرده اند. شما هم می توانید لینک تصاویر خود در موارد مشابه را بر روی صفحه فیس بوک یورونیوز با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روز نخست مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲؛ هلند و آرژانتین گرفتار شگفتی نشدند

یورو۲۰۲۰؛ برتری هلند، بلژیک و اوکراین مقابل حریفان؛ نارنجی‌ها و شیاطین سرخ صعود کردند

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی