واکنش مربیان به نتایج مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

واکنش مربیان به نتایج مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت تا یک قدم به دفاع از عنوان قهرمانی خود نزدیکتر شود. این چهارمین بار در
پنج فصل اخیر است که باواریایی ها به این مرحله راه می یابند.

شاگردان گواردیولا نشان دادند که پس از یک تساوی یک بر یک نیازی به نگرانی نیست. آنها حتی پس از اینکه یک بر صفر از منچستر یونایتد عقب افتادند توانستند سه گل به ثمر رسانند و برنده بازی باشند.

گواردیولا، سرمربی بایرن در این مورد گفت: “بازی در برابر هشت بازیکن که در محوطه جریمه دفاع می کنند آسان نیست. بنابراین ما تصمیم گرفتیم با پاس های میانه میدان و رساندن توپ به ریبری و آرین روبن موقعیت هایی را به وجود آوریم، اما مدافعین منچستر، توپ ها را دفع می کردند. پس از اینکه یک بر یک مساوی شدیم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم و شایسته حضور در نیمه نهایی هستیم.”

دیوید مویز سرمربی منچستر یونایتد نیز چنین اظهار نظر کرد: “من فکر می کنم که بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند. تنها جرم آنها این بود که سی ثانیه پس از این که ما گل زدیم، گلی را به حریف واگذار کردند. این بزرگترین جرم آنها بود اما بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند. ما در مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی می کردیم و در بسیاری از زمان ها کار را برای آنها دشوار کردیم اما نتوانستیم به این روند ادامه دهیم.”

آنجلوتی: ترسیده بودیم

رئال مادرید که قصد دارد به دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد در شرایطی به دورتموند سفر کرد که در بازی رفت سه بر صفر این تیم را شکست داده بود اما آلمانی ها در این مسابقه کار را برای رئال دشوار کردند و دو بر صفر برنده شدند. با اینحال، رئال که در نبود کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد برای چهارمین بار پیاپی به نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد.

کارلو آنجلوتی سرمربی رئال در این مورد گفت: “به زعم من صحنه ای که در آن پنالتی را از دست دادیم کلید بازی بود. بعد از آن بود که حریف جرات بازی پیدا کرد و دست بالا را در اختیار گرفت. می توان گفت که بازیکنان من ترسیده بودند. ما بازی هجومی را متوقف کردیم و بجای اینکه توپ را در اختیار گیریم فقط به دفاع پرداختیم. بدین ترتیب کنترل بازی حداقل در نیمه اول از دست ما رفت.”

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند نیز چنین اظهار نظر کرد: “ما امروز رئال را تحت فشار گذاشتیم و آنها را مجبور به کارهایی کردیم که معمولا به آن متوسل نمی شوند. روی هم رفته بازی خوبی بود اما همانطور که گفتم اگر ما در مادرید یک گل به ثمر می رساندیم، امروز ما به نیمه نهایی راه می یافتیم. البته باید بگویم که تیم بهتر به این مرحله راه یافت و ما شکست خوردیم.”

سیمئونه: متواضع باقی خواهیم ماند

شاگردان دیگو سیموئونه پس از تساوی یک بر یک در ورزشگاه نیو کمپ، بارسا را یک بر صفر شکست دادند. تنها گل این بازی توسط کوکه به ثمر رسید که موجب شد پس از چهل سال، آتلتیکو مادرید به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد. این شکست بارسا را از دور مسابقات حذف کرد.

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا گفت: “از اینکه در مسابقه ای که از ما انتظارات زیادی می رفت، شکست خوردیم احساس بدی دارم. اینکه انسان انتظاری دارد و بدان نمی رسد ناراحت کننده است. ما به کار خود ادامه خواهیم داد اما نکته مثبت اینست که به فاصله ۳۵- ۴۰ روز به پایان فصل، هنوز در سه تورنومنت حضور داریم.”

دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو مادرید گفت: “ما متواضع باقی خواهیم ماند. ما می دانیم که پس از چهل سال در مرحله ای از رقابت ها حاضر می شویم که بسیار جذاب است. ما درک می کنیم که تیم های دیگر اخیرا بیشتر از آتلتیکو در این مرحله حاضر بوده اند اما ما به کار خود ایمان داریم و از بخت صعود برخورداریم.”

مورینیو: ما روحیه ای خاص داریم

ژوزه مورینیو، سرمربی جاه طلب چلسی به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن ندارد. هفته گذشته، چلسی سه بر یک در فرانسه مغلوب پاری سن ژرمن شد اما در دور برگشت مورینیو به ویژه در نیمه دوم بازی خطر کرد و کاملا تیم خود را هجومی چید. دامبا با سه دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا این تیم در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها حاضر باشد.

لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن در واکنش به این نتیجه چنین گفت:
“ما می توانستیم بر روی ضد حمله یک گل بزنیم و اگر آن گل را به ثمر می رساندیم ما صعود می کردیم اما نهایتا چلسی به دور بعد راه یافت. آنها مزد بازی خود را گرفتند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.”

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی هم چنین اظهار نظر کرد: “هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. حریف بزرگی در دور بعد در انتظار ماست اما من فکر می کنم که مهم نیست چه تیمی رو در روی ما قرار می گیرد چرا که هر حریفی می داند که حتی اگر ما تمام توانمان را هم در اختیار نداشته باشیم، از روحیه خاصی برخورداریم.”

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟