شکست ۶ گله مورینیو و آ‌ اس رم در شب گلزنی جهانبخش و الله‌یار صیادمنش

عصبانیت مورینیو از نمایش ضعیف شاگردان تیمش
عصبانیت مورینیو از نمایش ضعیف شاگردان تیمش Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا با هدایت خوزه مورینیو در دیداری عجیب با نتیجه ۶ بر ۱ در مقابل تیم نه چندان مطرح بوده گلمیت نروژ شکست خورد.

آگهی

تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا با سرمربی سرشناس پرتغالی خود در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا با ۶ گل مغلوب یک تیم کم نام و نشان نروژی شد.

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا در نروژ به مصاف تیم بوده گلیمت این کشور رفت و در نهایت با نتیجه‌ای تحقیر آمیز از زمین خارج شد. خوزه مورینیو که به نظر می‌رسید تیم حریف را دست‌کم گرفته بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به زمین مسابقه نفرستاده بود.

بوده گلیمت در این مسابقه بی‌رحم بود و توانست ۶ بار دروازه تیمی رم را باز کند تا در نهایت بازی با نتیجه ۶-۱ به پایان برسد. با این نتیجه تیم نروژی در پایان سه بازی مرحله رفت با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و آ اس رم با ۶ امتیاز در رده دوم این گروه حضور دارد.

در دیگر مسابقه این گروه زوریا لوهانسک اوکراین که دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارد به مصاف زسکا صوفیه بلغارستان رفت. این در حالی بود که زوریا هر دو بازی پیشین خود در این رقابت‌ها را با شکست پشت سر گذاشته بود و در قعر جدول این گروه حضور داشت. با این حال تیم اوکراینی در بازی که در بلغارستان هم برگزار شد توانستند امیدهای خود برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند.

در این مسابقه الله‌یار صیادمنش مهاجم جوان ایرانی موفق شد در دقیقه ۶۴ به زیبایی دروازه حریف را باز کند و تک گل این مسابقه را به نام خود ثبت نماید. زوریا با همین یک گل موفق شد با نخستین پیروزی و امتیاز خود در این رقابت‌ها دست یابد. با این نتیجه زوریا پس از بوده گلمیت ۷ و رم ۶ امتیازی، با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

شب سوم بازی‌های لیگ کنفرانس اروپا برای دیگر بازیکن ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هم شیرین بود. علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار فاینورد و یونیون برلین در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. جهانبخش در همان دقیقه ۱۲ گل نخست بازی و تیمش را به ثمر برساند و فاینورد را با یک گل پیش بیندازد.

در ادامه فاینورد در دقایقه ۲۹ و ۷۶ نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا تک گل دقیقه ۳۴ بازیکنان تیم آلمانی بی‌ثمر شود. در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳-۱ به سود فاینورد به پایان رسید و جهانبخش تا دقیقه ۸۳ در ترکیب اصلی تیمش حاضر بود.

فاینورد با این پیروزی ۷ امتیازی شد و دور رفت را با صدرنشینی به پایان رساند. اسلاویا پراگ و یونیون برلین هر دو ۳ امتیازی هستند و تیم مکابی اسرائيل با ۱ امتیاز در قعر جدول این گروه حضور دارد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زلاتان با گل به سن‌سیرو بازگشت؛ مورینیو در شب هزارم پیروز شد

قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا؛ شاگردان امری با عبور از سد شیاطین سرخ درماراتن پنالتی ها شگفتی آفریدند

ژوزه مورینیو از فصل آینده سکان مربیگری آ اس رم را در دست خواهد گرفت