ترامپ پس از ترک کاخ سفید به ویلای مجللش در مارالاگوی فلوریدا می رود

نمایی از ویلای مجلل دونالد ترامپ در مارالاگوی فلوریدا
نمایی از ویلای مجلل دونالد ترامپ در مارالاگوی فلوریدا Copyright Terry Renna/Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گفته می شود دونالد ترامپ قصددارد پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش، کمتر از ۵ روز دیگر، در ویلای مجلل خود در مارالاگوی ایالت فلوریدا اقامت کند.

آگهی

دونالد ترامپ که کمتر از پنج روز دیگر کاخ سفید را ترک می کند قصددارد در ویلای مجلل خود در مارالاگوی ایالت فلوریدا مستقرشود.

به گفته نزدیکان رئیس جمهوری آمریکا بخشی از کارکنان کاخ سفید و داماد او، جرد کوشنر، برای ادامه همکاری در زمان اقامت ترامپ در مارالاگو به او می پیوندند.

شایعاتی مبنی بر اقامت جرد کوشنر و همسرش در میامی شنیده می شود.

ویلای ترامپ در نزدیکی ساحل پالم بیچ است و برخی از همسایگان او بارها سعی کرده اند تا ترامپ را از اقامت دائم در این ویلا بازدارند.

همزمان گفته می شود جوبایدن و همسرش، جیل، در خانه تاریخی بلر در نزدیکی کاخ سفیدمستقر شده اند تا آماده اسباب کشی به مقر ریاست جمهوری در چهار سال آینده باشند.

مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایالات متحده ۲۰ ژانویه برگزار می شود. برخی گمانه زنی ها نشان می دهد دستیاران دونالد ترامپ پیش از این تاریخ در خانه او در فلوریدا مستقر خواهندشد.

گفته می شود رئیس جمهوری قصددارد صبح بیست ژانویه کاخ سفید را ترک کند. ترامپ دو روز پس از حمله طرفدارانش در تاریخ ۶ ژانویه به ساختمان کنگره، در توئیتی اعلام کرد که در مراسم تحلیف شرکت نمی کند.

آخرین توییتی که باعث شد حساب رئیس جمهوری آمریکا برای همیشه مسدود شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟