ترامپ در جمع هوادارانش در پنسیلوانیا: حس می‌کنم سوپرمن هستم

SAUL LOEB
SAUL LOEB Copyright AFP or licensors
Copyright AFP or licensors
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دونالد ترامپ نه تنها از بیماری کووید۱۹ بهبود یافته که حالا به گفته خودش حس می‌کند «سوپرمن» است. او چند روز پس از بهبودی بار دیگر کارزارهای انتخاباتی‌اش را از سر گرفته و مشغول سفر است.

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده پس از بهبودی از بیماری کووید۱۹ کارزار انتخاباتی‌اش را از سر گرفت. او این بار در سفر به پنسیلوانیا در جمع هوادارانش از بهبودی کاملش گفت و اینکه حس می‌کند «سوپرمن» شده است.

آقای ترامپ همچنین افزود: «واکسن‌ها به زودی از راه می‌رسند، داروها و صادقانه به شما بگویم درمان [این ویروس].»

به گفته آقای ترامپ پزشکان به او دارویی داده‌اند که حال او را «به کل» خوب کرده: «نمی‌دانم چه بود اما هر چیز جهنمی که بود خیلی زود احساس خوبی داشتم. فکر کنم آنتی بادی بود، نمی‌دانم دقیقا چه بود اما هر چه بود احساس می کنم سوپرمن هستم و بعد به آنها گفتم، بگذارید به کنار [مردم] بروم.»

او در پایان گفت: «پزشکان می‌گویند ایمن هستم، می‌توانم همه‌تان را ببوسم، زن‌ها و مردها. این آقا را ببینید که چقدر جذاب است، بله او را می‌بوسم، حالا نه با اشتیاق اما بد هم نیست.»

نتیجه مثبت تست کرونای دونالد ترامپ روز دوم اکتبر اعلام شد. وی ده روز از کارزار خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دور بود و هیچ تجمعی برگزار نکرد.

روز دوم اکتبر اعلام شد که نتیجه تست کرونای آقای ترامپ مثبت است. بدین ترتیب او ده روز از کارزار انتخاباتی‌اش به دور بود.

پس از آنکه کاخ سفید روز شنبه ۱۹ اکتبر به طور رسمی از سلامت آقای ترامپ خبر داد، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز از روز دوشنبه برای برگزاری تجمع انتخاباتی راهی فلوریدا و سپس پنسیلوانیا شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ شکاف و قطب‌بندی کم سابقه در ایالات متحده

آزمایش مرحله آخر داروی کووید-۱۹ که ترامپ مصرف کرد، متوقف شد

نتایج «متفاوت» دو نظرسنجی که پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ پیروزی ترامپ را پیش‌بینی کرده بودند