زن مفقود شده پس از ۲ سال زنده در آب‌های ساحلی کلمبیا پیدا شد

سواحل کلمبیا (عکس تزئینی است)
سواحل کلمبیا (عکس تزئینی است) Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دمای بدن این زن هنگامی که ماهی‌گیر کلمبیایی وی را در سه کیلومتری ساحل پیدا کرد به شدت کاهش یافته بود. او که تقریبا بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد.

آگهی

یک ماهی گیر کلمبیایی روز شنبه گذشته زنی ۴۶ ساله را که از دو سال پیش مفقود شده بود در آب های نزدیک بندر «پورتو کلمبیا» پیدا کرد.

این زن که آنجلیکا گایتن نام دارد از دوسال پیش روابط خود را با خانواده اش قطع کرده بود. دمای بدن او هنگامی که ماهی گیر کلمبیایی وی را در سه کیلومتری ساحل پیدا کرد به شدت کاهش یافته بود. او که تقریبا بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد.

آنجلیکا گایتن پس از بهبود حالش در بیمارستان اظهار داشت که به مدت هشت ساعت با جلیقه نجات در دریا بوده است. وی افزوده که در این هشت ساعت برای مدتی کوسه ها به دورش حلقه زده بودند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

این زن کلمبیایی ادعا کرده است که قصد داشته خودکشی کند و به همین دلیل خود را در دریا رها کرده است. او انگیزه خود از اقدام به خودکشی را رفتار همسر سابقش طی ۲۰ سال اخیر عنوان کرد. این زن ۴۶ ساله در اظهارات خود همسر سابقش را به ضرب و جرح و تجاوز جنسی متهم کرد.

وی گفت: «امیدوار بودم که این کابوس تمام شود. [...] این یک تولد دوباره است، خدا نمی خواست من بمیرم.»

Amigos les comparto todos los vídeos que logré al momento del rescate en Altamar de Angélica Gaitan frente a las costas del municipio de Puerto Colombia el día sábado 26 de Septiembre de 2020 !

Publiée par Rolando Visbal Lux sur Mardi 29 septembre 2020

از سوی دیگر یکی از دختران آنجلیکا گایتن روایتی متفاوت از سرگذشت مادرش ارائه کرده است. دختر این زن کلمبیایی ضمن تکذیب رفتار خشن پدرش با آنجلیکا گایتن تاکید کرده است که مادرش دو سال پیش به دنبال مشکلات روانی کلمبیا را ترک کرده بود تا به اکوادور برود. اعضای خانواده آنجلیکا گایتن طی دو سال گذشته اطلاعی از سرنوشت او نداشتند.

ماهی گیری که آنجلیکا گایتن را از دریا نجات داد قرار نبود روز شنبه به صید ماهی مشغول شود. او پس از آنکه روز جمعه موتور قایقش خراب شد مجبور شد که روز شنبه به جای روز جمعه به ماهی گیری برود. امری که باعث نجات «معجزه آسای» جان آنجلیکا گایتن شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نجات معجزه‌آسای دو کودکی که از پنجره طبقه سوم بیرون پریدند

نجات معجزه‌آسای یک کودک در ترکیه

نجات معجزه‌‌آسای زن دوچرخه‌سوار از شکاف یک پل متحرک