تیراندازی در لندن؛ چهار نفر از جمله یک کودک زخمی شدند

عکس تزئینی است
عکس تزئینی است Copyright AP Photo
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مأموران پلیس حدود ساعت ۹ شب به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله به منطقه هارلزدن فراخوانده شدند.

آگهی

چهار نفر با جراحات ناشی از شلیک گلوله در شمال لندن پیدا و به بیمارستان منتقل شدند. در میان این افراد که ظاهرا شامگاه چهارشنبه ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) هدف گلوله قرار گرفته‌اند، یک کودک خردسال نیز دیده می‌شود.

مأموران پلیس حدود ساعت ۹ شب به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله به منطقه هارلزدن فراخوانده شدند. آنها به همراه آمبولانس در صحنه حضور یافته چهار نفر را با جراحات ناشی از شلیک اسلحه پیدا کردند. هر چهار نفر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

به فلیپبورد یورونیوز فارسی بپیوندید

پلیس کلانشهر لندن گفته است که از میان قربانیان این تیراندازی، کودک خردسال و یک مرد دیگر در وضعیت بحرانی قرار دارند و جانشان در خطر است. دو قربانی دیگر که یک مرد و یک زن هستند، آسیب جدی ندیده‌اند و جانشان در خطر نیست.

در همان ساعت کشف افراد تیر خورده، دستور فراهم کردن اختیارات تفتیش و جستجو برای پلیس تا ساعت ۷ بامداد روز پنجشنبه در منطقه برنت صادر شد. تحقیقات در مورد تیراندازی به این چهار فرد بزرگسال و کودک در شمال غربی لندن آغاز شده و پلیس با دادن یک شماره تلفن از شهروندان خواسته است تا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند با آنها در میان بگذارند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یک مامور پلیس در لندن به ضرب گلوله کشته شد

تیراندازی در یک مهمانی شبانه در نیویورک؛ ۲ نفر کشته شدند

آمریکا؛ تیرانداز ناشناس ماموران پلیس را غافلگیر کرد