پلوسی خطاب به یک خبرنگار: سر به سر من نگذار

پلوسی خطاب به یک خبرنگار: سر به سر من نگذار
Copyright 
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نانسی پلوسی، رئیس‌ مجلس نمایندگان ایالات متحده در نشست خبری روز پنجشنبه ۵ دسامبر با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد و به او گفت: «سر به سر من نگذار.»

آگهی

نانسی پلوسی، رئیس‌مجلس نمایندگان ایالات متحده روز پنجشنبه ۵ دسامبر در خلال یک نشست خبری خطاب به یک خبرنگار گفت؛ «سر به سر من نگذار.»

واکنش خانم پلوسی به این سوال خبرنگار بود که پرسید آیا دموکرات‌ها به این خاطر به استیضاح ترامپ روی آورده‌اند که از رئیس جمهور جمهوریخواه متنفر هستند؟ 

رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا با رد این ادعا و در پاسخ به خبرنگار گفت: «وظیفه قانونگذاران این است که برای جلوگیری از اینکه رئیس‌جمهوری بخواهد از مقامش سوء استفاده کند، کاری انجام دهند.» 

خانم پلوسی در این نشست ضمن اشاره به موضوع استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری، خطاب به این خبرنگار گفت: «فکر می‌کنم رئیس جمهوری وقتی پای کمک به کودکان هراسان از خشونت‌های ناشی از سلاح می‌رسد، بزدل است. او بحران تغییرات اقلیمی را انکار می‌کند اما این‌ها مربوط به انتخابات است، این مسائل را موقع انتخابات مطرح کنید.»

این سیاستمدار آمریکایی افزود: « اما این استیضاح مربوط به قانون اساسی ایالات متحده است و این واقعیت که رئیس جمهوری سوگند خود را نقض کرده. من به عنوان كاتولیك از اینکه شما از کلمه تنفر در جمله‌ای خطاب به من استفاده کردید، ناراحت شدم. من از هیچکس متنفر نیستم و با قلبی سرشار از عشق بزرگ شدم. به همین خاطر همیشه برای رئیس جمهوری دعا می‌کردم، هنوز هم برای رئیس جمهور دعا می‌کنم، پس وقتی صحبت از این حرفها می شود سر به سر من نگذار.»
ماجرای استیضاح دونالد ترامپ روز گذشته با اعلام رسمی خانم پلوسی به جریان افتاد.

به توییتر یورونیوز بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مجلس نمایندگان آمریکا ۲ ماده طرح استیضاح ترامپ را اعلام کرد

دونالد ترامپ در اولین جلسه تحقیقات استیضاح کنگره شرکت نخواهد کرد

پلوسی: ترامپ رشوه دهی را پذیرفته است