تنیس؛ رافائل نادال به دلیل مصدومیت از مسابقه نیمه نهایی مسترز پاریس انصراف داد

رافائل نادال به دلیل مصدومیت از مسابقه نیمه نهایی مسترز پاریس انصراف داد
رافائل نادال به دلیل مصدومیت از مسابقه نیمه نهایی مسترز پاریس انصراف داد Copyright رویترز
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نواک جوکوویچ، تنیس باز صرب و مرد شماره یک رده بندی جهانی این رشته پیش از این در دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با غلبه گریگور دیمیترف بلغاری جواز حضور در فینال را دریافت کرده بود.

آگهی

رافائل نادال، تنیس باز نامدار اسپانیایی که قرار بود روز یکشنبه در مرحله نیمه نهایی رقابت های مسترز ۱۰۰۰ پاریس به میدان برود به دلیل مصدومیت و درد از ناحیه عضلات شکمی از این مسابقه انصراف داد تا شانس حضور در دیدار نهایی این رقابت ها را از دست بدهد.

مرد شماره دو تنیس جهان که در نیمه نهایی، دنیس شاپووالف کانادایی دارنده رتبه بیست و هشتم جهانی را پیش رو داشت پس از انصراف از دیدار این مسابقه گفت: «در آخرین سرویس تمرین های صبح امروز احساس گشیدگی و درد از ناحیه عضلات شکمی کردم.»

نادال پیش از این تورنمنت و از زمان آخرین قهرمانی خود در رقابت های یو اس اوپن که با فتح آن صاحب نوزدهمین عنوان قهرمانی در مسابقات گرند اسلم شده بود تا کنون در هیچ مسابقه رسمی دیگری حضور نیافته بود. تنیس باز اسپانیایی اواخر ماه سپتامبر در جریان رقابت های تیمی «لیور کاپ» از ناراحتی جزئی در ناحیه دست چپ خود خبر داده بود.

نادال که با یازده قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد فرانسه در این کشور به «پادشاه رولان گروس» شهرت یافته تاکنون هرگز موفق به فتح تورنمنت مسترز هزار پاریس نشده است.

این در حالیست که نواک جوکوویچ، تنیس باز صرب و مرد شماره یک رده بندی جهانی این رشته پیش از این در دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با غلبه گریگور دیمیترف بلغاری جواز حضور در فینال را دریافت کرده بود.

نواک جوکوویچ که به نظر می آید برای فتح این مسابقات کار دشواری را پیش رو نداشته باشد در مسابقه نیمه نهایی طی دو ست با نتایج ۷ بر ۶ و ۶ بر ۴ حریف بلغاری را از پیش رو برداشت.

دیدار فینال مسابقات مسترز ۱۰۰۰ پاریس بدین ترتیب روز یکشنبه میان نواک جوکوویچ صرب و دنیس شاپووالف کانادایی برگزار خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تنیس باز ۲۱ ساله اولین قهرمانی در گرند اسلم را در ملبورن جشن گرفت

تنیس؛ نواک جوکوویچ به یاد ماندنی ترین جام ویمبلدون را بالای سر برد

پانصد روزمانده به المپیک پاریس همچنان ورزشکاران روس و بلاروس بلاتکلیفند