لیگ ملتهای اروپا؛ ماتادورها به دنبال سومین پیروزی و صعود به مرحله نهایی

لیگ ملتهای اروپا؛ ماتادورها به دنبال کسب سومین پیروزی و صعود به مرحله نهایی
لیگ ملتهای اروپا؛ ماتادورها به دنبال کسب سومین پیروزی و صعود به مرحله نهایی
نگارش از Mehrdad Sadeghi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شاگردان لوئیس انریکه پس از پیروزی ۲ بر ۱ مقابل انگلیس در دیدار رفت و تحمیل شکست تحقیر آمیز ۶ بر ۰ به کراوسی، فینالسیت جام جهانی، برای تحکیم صدر نشینی در گروه ۴ این مسابقات تنها به یک پیروزی دیگر مقابل سه شیرها نیاز دارند تا با خیال آسوده خود را مهیای حضور در مرحله نهایی این رقابت ها کنند.

آگهی

تیم ملی انگلیس تحت هدایت گرت ساوت گیت روز یکشنبه آخرین تمرین خود را برای کسب آمادگی پیش از دوئل حساس مقابل اسپانیا در چارچوب رقابت های گروه چهار لیگ ملتهای اروپا انجام داد.

سه شیرها که در دیدار رفت نتیجه مسابقه را در خانه به تیم میهان واگذار کرده اند دوشنبه شب برای انتقام به میدان می روند.

سه شیرها زیر تیغ

شاگردان گرت ساوت گیت پس از یک باخت و یک تساوی نا امید کننده حالا بیش از پیش زیر تیغ تند انتقادها قرار دارند.

بسیاری از منتقدان ناکامی هری کین در گلزنی با پیراهن تیم ملی را پس از رقابت های جام جهانی ناشی از ضعف تاکتیکی در فاز تهاجمی و ایده های دفاعی تیم گرت ساوت گیت می دانند.

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس

گلزن قهار تیم تاتنهام به خصوص پس از ناکامی در گلزنی مقابل کرواسی مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفته و برای برگرداندن ورق به حمایت و ایده های جدید آقای سرمربی نیاز دارد.

گرت ساوت گیت در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با تمجید از عملکرد تیم اسپانیا گفت: «برغم آنکه اسپانیا از نبوغ تکنیکی بالایی برخوردار است اما ما خود را به خوبی برای این دیدار آماده کرده ایم. در بازی رفت شروع بدی داشتیم اما به تدریج به هماهنگی بیشتر دست یافتیم و با پرسینگ توانستیم بهتر توپ را به گردش درآوریم.»

جردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در باره تیم حریف چنین گفت: «برای مقابله با تیمی بسیار سطح بالا آماده می شویم و این یک چالش بزرگ برای ما است.»

اسپانیا در راه بازگشت

در مقابل ماتادورها که با حذف در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زودتر از آنچه پیش بینی می شد بار سفر از روسیه بستند حالا در لیگ ملی قاره ای وضعیتی امیدوار کننده تر دارند.

شاگردان لوئیس انریکه پس از پیروزی ۲ بر ۱ مقابل انگلیس در دیدار رفت و تحمیل شکست تحقیر آمیز ۶ بر ۰ به کراوسی، فینالسیت جام جهانی، برای تحکیم صدر نشینی در گروه ۴ این مسابقات تنها به یک پیروزی دیگر مقابل سه شیرها نیاز دارند تا با خیال آسوده خود را مهیای حضور در مرحله نهایی این رقابت ها در ژوئن سال آینده کنند.

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه چنین گفت: «پیروزی مقابل انگلیس به منزله راهیابی ما به مرحله نهایی است و ما به چیزی جز این فکر نمی کنیم. ما در این دیدار تنها به برد فکر می کنیم و برای پیروزی مقابل انگلیس برغم دشواری هایی که دارد باید برتر از حریف ظاهر شویم.»

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا نیز معتقد است: «باید پویایی و قدرت خود را حفظ کنیم و همچنان به کسب پیروزی ادامه دهیم. پیروزی در این دیدار راه فینال چهار تیمی را برای ما هموار می کند. کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها در ماه ژوئن ما را دوباره به نقشه فوتبال باز می گرداند.»

اسپانیا هم اکنون با شش امتیاز از دو بازی صدرنشین جدول گروه چهار این مسابقات است. انگلیس و کرواسی هر کدام با یک امتیاز از دو مسابقه در رده های دوم و سوم جای گرفته اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مارتا بهترین بازیکن زن فوتبال جهان شد

لوکا مودریچ بهترین بازیکن فوتبال سال جهان شد

پنالتی جهانبخش، تیم سردار آزمون را به مرحله بعدی لیگ اروپا فرستاد