فیفا کنترل فدراسیون فوتبال اروگوئه را در دست گرفت

  فیفا کنترل فدراسیون فوتبال اروگوئه را در دست گرفت
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فدراسیون اروگوئه از انتهای ماه میلادی گذشته تا کنون در هرج و مرج کامل به سر می برد. منشا این به هم ریختگی استعفای ویلمار والدز، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اروگوئه عنوان شده است.

آگهی

پس از استعفای غیرمنتظره رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه و متعاقب آن بروز هرج و مرج و آشفتگی در برنامه های این نهاد، فیفا تا اطلاع ثانوی هدایت امور اجرایی در این فدراسیون را در دست گرفت.

فدراسیون جهانی فوتبال برای سازماندهی مجدد فدراسیون فوتبال اروگوئه کمیته ویژه ای را تشکیل داده که قرار است هر چه سریعتر نظم را به امورات این نهاد بازگرداند.

کمیته انتصابی فیفا تا بیست و هشتم فوریه برای انجام این ماموریت مهلت دریافت کرده است.

بر اساس بخشنامه فیفا که در نشریات اروگوئه منتشر شده، این کمیته تا پیش از پایان مامورت خود قرار است اساسنامه فدراسیون فوتبال اروگوئه را مورد بازنگری قرار دهد و به برپایی انتخابات اقدام جدید کند.

فدراسیون اروگوئه از انتهای ماه میلادی گذشته تا کنون در هرج و مرج کامل به سر می برد. منشا این به هم ریختگی استعفای ویلمار والدز، رئیس سابق این نهاد عنوان شده است.

آقای والدز که از بخت های اصلی پیروزی درانتخابات دور بعد نیز به حساب می آمد در پی انتشار محتوای یک فایل صوتی با مشکل مواجه و مجبور به استعفا شد.

محتوی دقیق این فایل صوتی هنوز رسانه ای نشده اما گفته می شود که وی در سخنانی که ضبط و سپس منتشر شده، مسئولان ورزشی، یک عضو دولت، روزنامه نگاران ورزشی و هوداران را مورد توهین قرار داده است. 

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیفا به شبکه‌های تلویزیونی: روی «زنان جذاب» زوم نکنید

درخواست ۱۸ چهره سرشناس زن ایرانی از فیفا برای پایان دادن ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود