بازداشت قاتلی که می‌خواست جسد مقتول را بخورد

بازداشت قاتلی که می‌خواست جسد مقتول را بخورد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقتول، زنی حدودا ۳۰ ساله است و بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، متهم اعتراف کرده که قصد داشته بعدا بخش‌هایی از بدن او را بخورد.

آگهی

پلیس شهر آیزن‌شتات اتریش پس از انجام تحقیقات در پی کشف بخش‌هایی از جسد یک زن در دریاچۀ نیوسایدلر در شرق این کشور، روز چهارشنبه در جریان یک نشست خبری اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها گذاشت.

به گفته پلیس، مردی که قاتل این زن بوده، دستگیر شده و به این قتل اعتراف کرده است.

متهم، شهروند اتریش و ساکن شهر وین است که سابقۀ محکومیت به دلیل ارتکاب جرایمی دیگر را نیز داشته و پیش از این سال‌های زیادی را در زندان سپری کرده است.

بنا بر اعلام سخنگوی دادسرای آیزن‌شتات، او در سال ۲۰۱۶ میلادی از یک موسسه اخراج شده و در مجموع در گذشته یک زندگیِ توام با آشفتگی‌های بسیار داشته است.

متهم اعتراف کرده است که این زن را در اواخر ماه مارس در آپارتمانش در وین کشته، جسد او را تکه تکه کرده و بخش‌هایی از جسد را از آنجا به نزدیکی این دریاچه، در نزدیکی مرز مجارستان آورده است. او در نزدیکی این دریاچه کلبه‌ای را اجاره کرده بود.

محققان در فریزر آپارتمان این مرد در وین، قطعات بیشتری از جسد این زن را کشف کرده‌اند. مقتول، زنی حدودا ۳۰ ساله است و بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، متهم اعتراف کرده که قصد داشته بعدا بخش‌هایی از بدن او را بخورد.

متهم همچنین اعتراف کرده که مقتول را در یکی از پایانه‌های راه‌آهن وین ملاقات کرده و در واقع اصلا او را نمی‌شناسد. آزمایش‌های دی‌ان‌ای نشان داد که مقتول، زنی اهل مجارستان بوده است.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مخترع دانمارکی به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

گروگانگیران نیجریه ۶۲۰ هزار دلار برای آزادی دانش آموزان ربوده شده طلب کردند