واکنش مقامات فرانسه به سخنان ضدمهاجرتی ترامپ درباره پاریس

واکنش مقامات فرانسه به سخنان ضدمهاجرتی ترامپ درباره پاریس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای توجیه سیاستهای ضدمهاجرتی خود، از حامیان محافظه کارش خواست که به اروپا بنگرند؛ به کشورهایی همچون آلمان، سوئد و فرانسه که به اعتقاد او گرفتار اثرات من

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای توجیه سیاستهای ضدمهاجرتی خود، از حامیان محافظه کارش خواست که به اروپا بنگرند؛ به کشورهایی همچون آلمان، سوئد و فرانسه که به اعتقاد او گرفتار اثرات منفی حضور مهاجران شده اند.

او روز جمعه در جریان سخنرانی در مجمع سالانه محافظه کاران در مریلند (CPAC) داستان یکی از دوستانش را تعریف کرد که به همین دلیل دیگر به پاریس سفر نمی کند و گفت: «ببینید در فرانسه چه اتفاقی افتاده است. من دوستی دارم که انسان برجسته ای است. او شهر نور را دوست دارد. او عاشق پاریس است. او را پس از مدتی طولانی دیدم و پرسیدم جیم از پاریس چه خبر؟ او گفت: پاریس؟ من دیگر به آنجا نمی روم. پاریس دیگر پاریس نیست.»

پس از این سخنان آقای ترامپ، آن ایدالگو، شهردار پاریس در توییتی نوشت: «از برج ایفل به دونالد و دوستش جیم، ما جذابیتهای پاریس را با میکی و مینی ماوس جشن می گیریم.»

À Donald et son ami Jim, depuis LaTourEiffel</a> nous célébrons l&#39;attractivité de <a href="https://twitter.com/hashtag/Paris?src=hash">#Paris</a> avec Mickey et Minnie. <a href="https://t.co/unuRB1traY">pic.twitter.com/unuRB1traY</a></p>&mdash; Anne Hidalgo (Anne_Hidalgo) 24 février 2017

خانم شهردار همچنین عکسی از خود در کنار دو شخصیت کارتونی معروف والت دیزنی منتشر کرد.

ژان مارک اِرو، وزیر خارجه فرانسه نیز در توییت دیگری نوشت: «تنها در سال ۲۰۱۶ میلادی ۳.۵ میلیون گردشگر آمریکایی از فرانسه دیدن کرده اند. به آنها همیشه خوش آمد می گوییم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم

دیدار وزیر خارجه بریتانیا با ترامپ؛ چگونه جنگ اوکراین کامرون را به ساحل فلوریدا کشاند؟

ترامپ بر سر پرونده حق‌السکوت به ستاره پورن: اگر قاضی به زندان بیندازدم افتخار بزرگی برایم خواهم بود