حمله ترامپ به رسانه ها در جمع هوادارانش در فلوریدا

حمله ترامپ به رسانه ها در جمع هوادارانش در فلوریدا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود در جمع هوادارانش در شهر ملبورن فلوریدا بار دیگر رسانه های جمعی را هدف قرار داد و تاکید کرد که رسانه ها به دنبال اهداف خود هستند و واقعیت را منتشر نمی…

آگهی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود در جمع هوادارانش در شهر ملبورن فلوریدا بار دیگر رسانه های جمعی را هدف قرار داد و تاکید کرد که رسانه ها به دنبال اهداف خود هستند و واقعیت را منتشر نمی کنند.

او گفت: «وقتی رسانه ها به مردم دروغ می گویند مقابل آنها می ایستم، هرکاری بتوانم انجام می دهم که آنها نتوانند به این کار ادامه دهند. آنها برنامه ها و اهداف خود را دارند که اهداف شما نیست.»

دونالد ترامپ روز جمعه نیز در پیامی در توییترش رسانه های جمعی را “دشمنان مردم آمریکا” نامیده بود.
وی رسانه های جمعی همچون “نيويورك تايمز، ان بى سى، اى بى سى، سى بى اس و سى ان ان” را به عنوان رسانه های منتشر کننده “اخبار جعلی” خواند و گفت این رسانه ها “دشمن مردم آمریکا هستند.”

سفر رئیس جمهوری آمریکا به فلوریدا در آستانه یک ماهگی دوران ریاست وی بر دولت صورت گرفت و به اعتقاد بسیاری از منتقدان این سخنرانی آقای ترامپ بیشتر شبیه کمپین های انتخاباتی بود.

او در این سفر همچنین بار دیگر بر وعده های انتخاباتی خود همچون ساخت دیوار، اخراج مهاجران غیرقانونی و اصلاح نظام مالیاتی آمریکا تاکید کرد.

آقای ترامپ تاکید کرد طی روزهای آینده فرمانی جدید صادر خواهد کرد که برای حفظ امنیت مردم آمریکا است و مانع از ورود افرادی می شود که با مقاصد پلید راهی این کشور می شوند.

هم زمان در خارج از محل سخنرانی ترامپ در فلوریدا و دیگر شهرهای آمریکا تجمع های اعتراضی برپا بود.

در شهر نیویورک نیز صدها تن از مخالفان ترامپ در جریان یک تظاهرات، مراسم “تشییع جنازه ساختگی” برای ریاست جمهوری در آمریکا برپا کردند.

“Down with Trump!” chant NYC protesters dressed as Abraham Lincoln and others during mock “funeral” for the American presidency. pic.twitter.com/qFNfnwfqVx

— ABC News Politics (@ABCPolitics) February 18, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟