پارلمان بریتانیا بحث بر سر طرح جامع برکسیت را آغاز کرد

پارلمان بریتانیا بحث بر سر طرح جامع برکسیت را آغاز کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نمایندگان پارلمان بریتانیا بحث و گفت و گو درباره روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را آغاز کردند.

آگهی

نمایندگان پارلمان بریتانیا بحث و گفت و گو درباره روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را آغاز کردند. طرحی که توسط دولت ترزا می برای رای گیری تسلیم پارلمان شده است.

دیوید دیویس، معاون دولت بریتانیا در امور خروج از اتحادیه اروپا درباره قطعیت طرح برکسیت چنین گفت: «این لایحه درباره این نیست که بریتانیا باید اتحادیه اروپا را ترک کند یا حتی در مورد چگونگی تحقق این موضوع نیست. ما تصریح کرده ایم که نباید اقدامی برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا یا پیوستن دوباره به آن از طریق همه پرسی و یا راهی دیگر صورت گیرد.»

این طرح موضع مخالفان در پارلمان را به دولت محافظه کار بریتانیا نزدیک کرده، تا جایی که آنها پیشنهاداتی نیز برای بهبود طرح مذکور ارايه کرده اند. استفن جتینز، سخنگوی حزب ملی اسکاتلند در اروپا در این باره گفت: «اشتراک در حاکمیت ملی و همکاری امری است مطلوب. اما پس از تصویب این لایحه، پشت کردن به اصلاحات ما به معنای پشت کردن به پیشرفت های حاصله و حاکی از بی مسئولیتی خواهد بود.»

نمایندگان پارلمان فردا، چهارشنبه نظر نهایی خود را درباره طرح جامع برکسیت اعلام می کنند. در پی آن کمیسیون امنیت و در ادامه مجلس اعیان بریتانیا درباره روند اجرایی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تصمیم خواهند گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بریتانیایی ها ساکن بروکسل در پی کسب ملیت بلژیکی

پیامدهای اجرایی شدن ماده ۵۰ پیمان لیسبون برای بریتانیا

مذاکرات پسا برکسیت بریتانیا و کانادا به‌دلیل اختلاف بر سر گوشت گاو و پنیر شکست خورد