در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

پشت سر شماست

اسب ها، طنز و سرگرمی در جشنواره ای در لندن. حدود بیست تیم روز یک شنبه در مسابقه پانتومیم اسب ها در لندن و در منطقه جنوب شرقی گرینویچ شرکت کردند. دو نفر در داخل عروسک های اسبی شکل جا می گرفتند، یکی در عقب و یکی در جلو. این مسابقه هفتمین سالش را از سر می گذراند و هزاران پوند برای امور خیریه از طریق آن جمع آوری می شود. امسال اعانه های جمع آوری شده برای حمایت از کودکان بیمار هزینه می شود.

هنر مینیاتوری مرموز در مالمو سوئد؛ فروشگاه موش ها

هنرمند یا هنرمندان ناشناس در مالمو سوئد فروشگاههای در سایز موش ها طراحی کرده اند. در یکی از این کارها یک رستوران کوچک با منویی برای موش ها طراحی شده است. همچنین عکسی از میکی ماوس هم روی دیوار کشیده شده است.

این هنرمند یا هنرمندان ناشناس وعده داده اند که طراحی های جدیدی از این نوع برای سال ۲۰۱۷ آماده خواهند کرد. آنها عکس هایی کارهایشان را روی اینستاگرام منتشر می کنند.

#bergsgatan #kebabhouse #möllan #anonymouse_mmx #anonymouse #Disney #thegreatmousedetective #therescuers #anamericantail #donbluth #streetart

A photo posted by AnonyMouse (@anonymouse_mmx) on Dec 7, 2016 at 1:24am PST

#anonymouse #anonymouse_mmx #möllan #Malmö

A photo posted by AnonyMouse (@anonymouse_mmx) on Dec 3, 2016 at 1:49pm PST

#anonymouse #anonymouse_mmx #Malmö #möllan

A photo posted by AnonyMouse (@anonymouse_mmx) on Nov 22, 2016 at 3:16pm PST

سگ ولادیمیر پوتین

سگ ولادیمیر پوتین در جریان ملاقات آقای پوتین از ژاپن و در مصاحبه ای رسانه ای او مورد توجه همگان قرار گرفت. «یوم» یک سگ نژاد آکیتاست که در جریان ملاقات پوتین با روزنامه نگاران ژاپنی حضور داشت و در زمان ورود به سالن مصاحبه مطبوعاتی شروع به پارس کردن کرد. این سگ در سال ۲۰۱۲ از سوی فرماندار آکیتای ژاپن به ولایمیر پوتین هدیه داده شده است.

وزیر اقتصاد شیلی بهمراه عروسک انسان نما با کارکرد جنسی

لوئیس فیلیپه وزیر اقتصاد شیلی پس از آنکه در مهمانی شام با صنعتگران این کشور بهمراه یک عروسک انسان نما با کارکرد جنسی حضور پیدا کرد، مورد هجوم کاربران توئیتر قرار گرفت. وزیر اقتصاد در کنار این عروسک با لبخند و خوشحالی حضور پیدا کرده بود. بعد از این رویداد، او از مردم عذرخواهی کرد. این عروسک گویا بعنوان هدیه از سوی رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان شیلی به وی داده شده بود. گفته می شود که این عروسک بعنوان نماد تحرک اقتصادی به وزیر هدیه شده است.

Aunque siga, renuncie o lo echen nadie nunca más tendrá otro recuerdo de Luis Felipe Céspedes que esta foto sorprendido/contento. pic.twitter.com/CP80K3cknr

— Antonia (@AntoRivas) December 14, 2016

امید به وفاداری در ازدواج منسوج شده است

زوج های ایتالیایی ممکن است از این پس قول وفادار بودن به یکدیگر را که در جریان مراسم ازدواج بیان می کنند، دیگر تکرار نکنند. بر اساس لایحه جدید ممکن است کلمه «وفاداری» از قرارداد ازدواج حذف شود. حامیان این لایحه می گویند امید به اینکه دیگر کسی بی وفایی نکند، منسوخ شده است.
این لایحه اکنون در کمیته قضایی سنای ایتالیا در حال بررسی است.

Italy: The Institution of Marriage -Soon, married Italians might not have to promise to be faithful https://t.co/tKnYrkT0UM

— Cornbread Wisdom (@CornbreadWisdom) December 16, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها