تاریخ شناس آلمانی: پدربزرگ ترامپ از باواریا اخراج شده است

تاریخ شناس آلمانی: پدربزرگ ترامپ از باواریا اخراج شده است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک تاریخ شناس آلمانی روز دوشنبه از یافتن اسنادی خبر داد که نشان می دهد، فردریک ترامپ، پدربزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا که در پادشاهی باواریا در جنوب شرق آلمان زندگی می کرده به دلیل فرار

آگهی

یک تاریخ شناس آلمانی روز دوشنبه از یافتن اسنادی خبر داد که نشان می دهد، فردریک ترامپ، پدربزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا که در پادشاهی باواریا در جنوب شرق آلمان زندگی می کرده به دلیل فرار از انجام خدمت سربازی از آلمان اخراج شده است.

بر اساس این اسناد که بخش هایی از آن در روزنامه “بیلد” به چاپ رسیده، فردریک ترامپ در سال ۱۹۰۵ میلادی با دریافت فرمان حکومتی ناچار به ترک آلمان می شود و حتی درخواست او از حاکم این ایالت نیز پذیرفته نمی شود.

فردریک ترامپ در سال ۱۸۶۹ میلادی در روستای کالشتات در پادشاهی باواریا به دنیا آمده و در سن ۱۶ سالگی به آمریکا مهاجرت می کند.

او در سال ۱۹۰۱ میلادی در بازگشت به زادگاهش با همسرش الیزابت کریست آشنا و یکسال بعد با او ازدواج می کند. با همسرش به آمریکا می رود اما به دلیل ناراحتی روحی پیش آمده برای او به دلیل دوری از وطن به آلمان باز می گردد. در زمان بازگشت آنها به آلمان الیزابت پدر دونالد ترامپ را باردار بوده است. اما در بازگشت طی فرمانی رسمی از ورود فردریک ترامپ به آلمان ممانعت به عمل می آید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟