دیدگاه برخی از رای دهندگان آمریکایی درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

دیدگاه برخی از رای دهندگان آمریکایی درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شهروندان آمریکا از ساعت ۶ بامداد به وقت محلی در پنجاه ایالت این کشور رای دهی برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری خود را آغاز کردند؛ رای دهی که تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد…

آگهی

شهروندان آمریکا از ساعت ۶ بامداد به وقت محلی در پنجاه ایالت این کشور رای دهی برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری خود را آغاز کردند؛ رای دهی که تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

جورج جونز از رای دهندگان کارولینای شمالی گرچه به هیلاری کلینتون رای داده است اما می گوید: «کار بسیار سختی است. در انتخابات امسال به این دلیل رای نمی دهیم که طرفدار نامزدی هستیم بلکه به این دلیل که مخالف نامزد دیگری هستیم. احساس من این است که این جریان به شیوه ای عادی پیش نمی رود.»

ژاکوب برت، دیگر رای دهنده کارولینای شمالی می گوید: «من به هیلاری کلینتون رای دادم زیرا هنگامیکه به دونالد ترامپ نگاه می کنم به نظرم او به عنوان رهبر، صفات شخصیتی لازم را ندارد. فکر می کنم برای رهبران خوب است که بیایند و چیزهایی را تغییر دهند اما به نظر من این کار را باید به شیوه ای انجام شود که باعث راحتی بیشتر مردم و اعتماد بیشتر مردم به آنها شود.»

بیل اسمیت، از رای دهندگان لوئیزیانا می گوید: «من با افتخار برای رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به دونالد ترامپ رای دادم. من معتقدم که دونالد فردی است که باعث برقراری وحدت و افزایش قدرت در کشورمان می شود و اطراف او را مردان و زنانی احاطه کرده اند که با پول خریداری نشده اند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد