پاسخ رئیس جمهوری نیجریه به انتقاد و تهدید همسرش گزنده بود

پاسخ رئیس جمهوری نیجریه به انتقاد و تهدید همسرش گزنده بود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پاسخ محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه به انتقاد همسرش که او را به بی اطلاعی از کاردانی و شایستگی منصوبان خود متهم و تهدید کرده بود در صورت عدم تغییر مقامات ارشد و کابینه ازشوهرش حمایت نخواهد کرد، گزند

آگهی

پاسخ محمدو بوهاری، رئیس جمهوری نیجریه به انتقاد همسرش که او را به بی اطلاعی از کاردانی و شایستگی منصوبان خود متهم و تهدید کرده بود در صورت عدم تغییر مقامات ارشد و کابینه ازشوهرش حمایت نخواهد کرد، گزنده بود.

خانم بوهاری اخیراً در مصاحبه ای در ابوجا، پایتخت نیجریه گفت که همسر رئیس جمهورش از میان ۵۰ مقام ارشد دولتی ۴۵ نفرشان را نمی شناسد و گروگان آنهاست.

به گفته خانم بوهاری این مقامات خود بواسطه اعمال نفوذ افرای معدود منصوب شده اند.

عایشه بوهاری همچنین گفته بود اگر شوهر رئیس جمهورش رویه خود را تغییر ندهد هرگز از زنان نخواهد خواست تا در انتخابات بعدی به او رای دهند.

آقای بوهاری پس از دیدار با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در کنفرانسی خبری در برلین در جواب سوال خبرنگاری در همین خصوص، همسرش عایشه بوهاری را به بی دانشی و بی اطلاعی متهم کرد.

محمدو بوهاری گفت:«نمیدانم همسرم به کدام حزب و جناح تعلق دارد اما [میدانم] که جای او آشپزخانۀ من، اطاق نشیمن و اطاقی دیگر است. همراهی با مخالفانتان و کسانی که در زمان رقابت های انتخاباتی در کنار شما نبوده اند، آسان نیست.»

عایشه بوهاری در انتخابات ریاست جمهوری در کنار همسرش بود، همسری که می گفت در «انحصار» هیچ کس و هیچ گروهی نیست و نخواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یونیسف: از سال ۲۰۱۶ اندام جنسی ۳۰ میلیون زن و دختر در سراسر جهان مثله شده‌ است

دانشمندان رمز و راز یکی از بزرگ‌ترین تلماسه‌های کره زمین را کشف کردند‌

شرکت فرانسوی توتال از بازنگری آمایش سرزمینی در پروژه‌های بحث‌برانگیز در اوگاندا و تانزانیا خبر داد