کرنر: برد خانگی منچستر یونایتد و نیمکت نشینی رونی

کرنر: برد خانگی منچستر یونایتد و نیمکت نشینی رونی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به کرنر خوش آمدید.

آگهی

به کرنر خوش آمدید. لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره روز شنبه در اولد ترافورد به مصاف تیمی رفت که برای اثبات شایستگی و جبران ناکامی های هفته های اخیر نیاز مبرم به برد داشت. آنها در نهایت به هدف خود رسیدند. منچستر یونایتد بالاخره از خواب کابوس وار خود بیدار شد.

منچستر یونایتد پس از دو شکست متوالی در لیگ جزیره میزبان آبی ها بود. تیمی که فصل قبل را در کمال شگفتی همگان با قهرمانی به پایان برد. برد در این مسابقه برای شیاطین سرخ از نان شب هم واجب تر بود. در آنسو شاگردان رانیِری در حالی پا به اولترافورد گذاشتند که در بازی قبل ۳ بر ۰ مقابل برنلی به پیروزی رسیده بودند.

من یونایتد که بازی را تهاجمی آغاز کرده بود در دقیقه ۲۲ از روی کرنر و با ضربه سر اسمالینگ به گل رسید. ماتا در دقیقه ۳۷ با ضربه پای چپ گل دوم را برای منچستر یونایتد زد. این پایان آتشبازی شاگردان مورینیو نبود. مارکوس راشفورد پنج دقیقه مانده تا پایان نیمه اول گل سوم را به ثمر رساند و پل پوگبا نیز در دقیقه ۴۲ پایش به گل باز شد تا قرمزها در پایان نیمه اول ۴ بر ۰ به رختکن بروند. در نیمه دوم لستر در دقیقه ۶۰ یکی از گل ها را پاسخ داد و بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع منچستر یونایتد به پایان رسید.

بالاترین و پایین ترین

امروز در بخش بالاترین و پایین ترین به بازیکنانی می پردازیم که تنها ماموریتشان گل زدن است. یکی پایش به گلزنی باز شد، دیگری بازی را از روی نیمکت دنبال کرد و آخرین نفر نیز مثل فصل گذشته خوش شانس نبود.

پل پوگبا: ستاره فرانسوی تیم منچستر یونایند که انتقالش از یوونتوس با سر و صدای زیادی همراه بود، با گلزنی مقابل لستر اندکی از فشار منتقدان در هفته های اخیر خارج شد.

وین رونی: نمایش ضعیف کاپیتان منچستر یونایتد در بازیهای گذشته با انتقادهای زیادی مواجه شده بود. این مسئله بالاخره مورینیو را مجبور کرد تا در بازی با لستر رونی را بر روی نیمکت بنشاند.

جیمی واردی: مهاجم ۲۹ ساله لستر سیتی که فصل قبل عنوان بهترین گلزن لیگ برتر جزیره را از آن خود کرد در اولدترافورد عملکرد خوبی نداشت. لستر هنوز به گلزنی او امیدوار است.

همانطور که گفته شد، وین رونی یکی از سوژه های مسابقه بود. به ندرت کسی کاپیتان را بر روی نیمکت دیده بود. حالا ببینیم خوزه مورینیو در باره این تصمیم چه توضیحی می دهد و کلودیو رانیِری چگونه از تیم اش دفاع می کند.

مورینیو: «کاپیتان هنوز همان کاپیتان است، چه داخل زمین باشد، چه در خانه. او برای من همچنان کاپیتان است. هیچ مشکلی نیست. امروز مقابل تیمی مثل لستر که به شیوه ای خاصی دفاع می کند و با توجه به شناختی که از خط دفاعی حریف داشتم، تصمیم گرفتم بهترین راه حل را پیدا کنم و آنهم استفاده از دو بازیکن سرعتی بود.»

رانیری: «باید این بازی عجیب را آنالیز کنم زیرا ما خیلی خوب شروع کردیم. در بیست دقیقه ابتدایی همان فوتبال همیشگی را ارائه دادیم. درست است موقعیت های زیادی خلق نکردیم. شاید به این دلیل است که آخرین پاس را از دست می دهیم. اما بازی از دستمان خارج نشد. حتی آنها را تحت فشار قرار دادیم. در کل استحقاق ما زدن بیش از یک گل بود.»

اینک نگاهی بیاندازیم به تیتر روزنامه های انگلیس در باره این بازی.

دیلی میل: آیا این پایانی برای رونی است؟

اکسپرس اسپورت: خوزه به رونی اندکی استراحت داد.

سان اسپورت: رونی پس از شب کابوس وار انگلیس بازیکن همیشگی نیست.

میرور اسپورت: شکست رونی زیر فشار سخت منتقدان

بازیهای دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در پیش است. ما نتیجه برخی از بازیها را پیش بینی کرده ایم. شما هم می توانید از طریق # thecornerscores در این پیش بینی مشارکت کنید.

بورسیادورتموند در خانه ۲ به ۱ مقابل رئال مادرید شکست می خورد.

آگهی

بایرن مونیخ ۲ بر ۰ بر میزبان خود اتلتیکو مادرید غلبه می کند.

دینامو زاگرب ۳ به ۱ نتیجه را به میهمان خود یوونتوس واگذار می کند.

نتیجه دیدار زسکا مسکو و تاتنهام ۲ بر ۲ مساوی به پایان می رسد.

برنامه امروز را با نگاهی ویژه به زلاتان ابراهیمویچ و برادر دوقلوی او به پایان می بریم. واکنش ستاره سوئدی منچستر را هنگام مواجه شدن با جیمی جامپی که شبیه او بود از دست ندهید. کرنر هفته دیگر باز می گردد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

منچستر سیتی با شکست اینتر میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

لیگ قهرمانان اروپا: اینترمیلان مسافر استانبول شد؛ برنده رئال مادرید و منچسترسیتی فینالیست دوم امسال