نتایج اولین رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره سبز

نتایج اولین رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره سبز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پس از قهرمانی تیم پرتغال در رقابتهای یورو ۲۰۱۶ ، این تیم در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه B تیم های قاره اروپا مقابل تیم سوئیس با نتیجه ۲-۰ شکست…

آگهی

پس از قهرمانی تیم پرتغال در رقابتهای یورو ۲۰۱۶ ، این تیم در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه B تیم های قاره اروپا مقابل تیم سوئیس با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. بریل امبولو و آدمیر مهمدی زننده دو گل پیروزی برای سوئیسی ها بودند.

فرناندو سانتوس، مربی تیم پرتغال در واکنش به این شکست گفت: «سال گذشته هنگامیکه به اینجا آمدم، این تیم در یک مسابقه شکست خورده بود و پس از آن ما هفت پیروزی پیاپی داشتیم و درنهایت اول شدیم. بدیهی است که از این نتیجه خوشحال نیستیم. کارهای زیادی است که باید انجام شود و باید درباره خیلی چیزها صحبت کرد.»

دو بازی دیگر پرتغال مقابل تیم های آندورا و جزایر فارو خواهد بود. آندورا نیز بازی مقابل لتونی را با نتیجه ۱-۰ واگذار کرد.

در دیگر بازی مرحله مقدماتی، در گروه A فرانسه، نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ در مقابل تیم بلاروس به تساوی صفر-صفر رضایت داد و هلند و سوئد با نتیجه ۱-۱ بازی را به پایان رساندند. بازی بعدی فرانسه مقابل تیم بلغارستان خواهد بود.

در گروه G ایتالیا با وجود دریافت کارت قرمز جورجو کیه لینی، توانست با نتیجه ۳-۱ مقابل تیم اسرائیل به پیروزی برسد. به این ترتیب ایتالیایی ها در مسابقه بعد مقابل تیم اسپانیا حاضر خواهند شد یعنی تیمی که در یک بازی پرگل مقابل لیختن اشتاین توانست به پیروزی ۸-۰ دست یابد.

در گروه C تیم آلمان با درخشش توماس مولر توانست نروژ را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. مسابقه بعدی آلمانی ها مقابل تیم جمهوری چک خواهد بود یعنی تیمی که مقابل ایرلند شمالی به تساوی رسید.

درنهایت انگلستان ۱-۰ مقابل اسلواکی پیروز شد. آنهم با گلی که در دقیقه ۹۵ بازی وارد دروازه اسلواکی ده نفره شد. حریف بعدی تیم انگلستان، فوتبالیستهای مالت خواهند بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دوچرخه‌سوار بریتانیایی رکورد سرعت رکاب‌ زدن در یک ساعت را شکست

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

انتقال فوری سردار آزمون به لیگ آلمان؛ مدیر لورکوزن: از توافق با زنیت بسیار خوشحالیم